Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در این مراسم ضمن تبریک به فارغ التحصیلان اظهار داشت: بنا بر حدیث نبوی "زگهواره تا گور دانش بجوی" ، در سازمان مدیریت صنعتی چیزی به نام فارغ التحصیلی نداریم و به اساتید و دانش آموختگان این دوره نوید می دهم که در صدد طراحی و برگزاری دوره Post DBA با همکاری دانشگاه های فرانسه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزاری دوره دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار با گرایش دانش محور، موفقیت بزرگی در شرایط کنونی کشور است به ویژه اینکه مدیریت دانش می تواند در دو شرایط خاص بنگاه ها و به تبع آن اقتصاد کشور را از افول نجات بخشد. یکی در ابتدای چرخه بنگاه ها که اگر دانش محوررفتار نکنیم بنگاه به اوج نمی رسد و دوم در مسیر بلوغ بنگاه که اگر چاره اندیشی برای ادامه مسیر نداشته باشیم بنگاه دچار افول می شود.

وی با تاکید بر اهمیت اجرای مدیریت دانش در سازمان ها و بنگاه ها گفت: برای اجرای مدیریت دانش و استقرار آن موانعی داریم از جمله در لایه مدیران سطح بالا و مدیران میانی که در مقابل این کار نه تنها مقاومت می کنند که حتی در صدد خنثی کردن آن نیز هستند.

وی درباره استخراج دانش در سازمان اظهار داشت: ممکن است نخست در سازمان، دانشی ایجاد شود و در مرحله بعد این دانش ضمنی، استخراج گردد که در این شرایط با مقاومت مواجه می شویم چرا که افراد دانش ضمنی خود را در اختیار دیگران قرار نمی دهند یا آن را بصورت ناقص ارائه می کنند که رشته مدیریت دانش می تواند حلقه مفقوده بسیاری از تجارب و اتصال آنها به یکدیگر باشد.

ابوالفضل کیانی بختیاری تصریح کرد: در پاسخ به انتظاراتی که از برگزاری این دوره ایجاد شده است، گروه مدیریت دانش را در سازمان مدیریت صنعتی راه اندازی خواهیم کرد و از حضور اساتید و دانش آموختگان همین دوره در آن بهره خواهیم گرفت همچنین سازمان مدیریت صنعتی از برگزاری کنفرانس مدیریت دانش حمایت خواهد کرد.

گفتنی است در این مراسم به دانش آموختگان دوره دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار با گرایش دانش محور گواهینامه پایان دوره و تندیس یادبود اعطا شد و از اساتید راهنما و مشاور دوره مذکور تقدیر بعمل آمد.


202

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی انتخابی مسابقات جهانی، روز‌های ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. در این مسابقات ۱۳۴۰ دانش‌آموز در ۲۶ دسته از جمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه نویسی، آتش نشان و مین‌یاب شرکت دارند.

مراسم اختتامیه مسابقات نیز ۲۰ اردیبهشت، در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است دانش‌آموزان سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات، مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌نمایند.

دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و کمیته ارزیابی حداکثر تا پایان تیر ماه اعضای اصلی تیم جهانی را انتخاب خواهند کرد.

لازم به ذکر است پیش از این تیم جهانی روباتیک دانش‌آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی و مقام نایب قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده بود.

سال گذشته نیز نوجوانان نخبه کشور در مالزی قهرمان آسیا شدند.

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در کشور آموزش‌های مهارتی می‌بینند
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد/معرفی جوان ترین و پیرترین استاد
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • جشن فارغ‌التحصیلی به سبک دانشجویان عراقی + فیلم
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر