Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سایت اسپرت بالکان، زلاتکو دالیچ پس از نایب‌قهرمانی تیم ملی فوتبال کرواسی در جام جهانی 2018 روسیه این‌روزها در حال استراحت است. فدراسیون فوتبال کرواسی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که زلاتکو دالیج تا سال 2020 میلادی سرمربی تیم ملی این کشور خواهند ماند تا نگرانی‌های هواداران را کاهش دهد. همچنین قرار شد تا داور شوکر، رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی به طور شخصی پیشنهادی درباره قرارداد جدید دالیچ و افزایش دستمزدش ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه کروات‌زبان سپس با اشاره به پیشنهادهای چهار تیم ملی فوتبال مصر، ایران، ژاپن و ازبکستان به زلاتکو دالیچ و خیره‌ کننده دانستن پیشنهادهای ایران و ژاپن به نقل از سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی با اشاره به شرایط این روزهای تیم نایب‌قهرمانی جام جهانی 2018 روسیه نوشت: در شرایطی که کسی پشت‌ سرم در حال فعالیت است، کار نخواهم کرد. می‌دانم چه اتفاق‌هایی در حال رخ دادن هستند. من در زندگی‌ام تلاش می‌کنم و بازیکنانم را رو به جلو حرکت می‌دهم اما حتی یک روز هم جایی که مانع من شوند، نخواهم ماند. من به دنبال شرایط پاک و روشن برای کار کردن هستم.

دالیچ ادامه داد: دقیقا ظرف چند روز از چهار تیم ملی پیشنهادهایی دریافت کردم اما اهمیتی برایم ندارند. فقط کرواسی برای من اهمیت دارد. این مسئله الان برای من مهم است که چه چیزی در تیم ملی کرواسی رخ می‌دهد اما می‌گویم به دنبال قوانین، شرایط و آرامش خودم هستم. نمی‌خواهم همچنان توجه کنم که کسی پشت‌ سر من در حال فعالیت است. کرواسی هدف کنونی من است و تمام فکرم را مشغول خود کرده است. تحت فشار و هیجان هیچیک از پیشنهادها نیستم و آنها همچنان ادامه خواهند داشت. من سرمربی تیم نایب‌قهرمان جهان هستم و طبیعی است که پیشنهادها می‌رسند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد

آندره ویاش بواش با شغل متفاوتی به فوتبال باز می‌گردد.

طرفداری | رای‌گیری جایگاه ریاست باشگاه پورتو با موفقیت نامی آشنا همراه شد. 

دوران 42 ساله پینتو دا کوستا در پورتو به پایان رسید و پس از رای‌گیری امروز، آندره ویاش بواش حداقل تا سال 2028 به عنوان رئیس باشگاه پرتغالی فعالیت خواهد کرد. ویاش بواش 46 ساله که با سرمربی‌گری در پورتو برای خود نامی در فوتبال دست و پا کرده بود، با عنوان شغلی جدیدی به حضور در مستطیل سبز ادامه خواهد داد. به گزارش فابریتزیو رومانو، تیم مدیریتی جدید پورتو می‌تواند در مورد آینده سرجیو کونسیسائو تصمیم بگیرد. با وجود گذشت 48 ساعت از تمدید قرارداد سرمربی باشگاه، ویاش بواش قدرت لازم برای فسخ آن را دارد. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد
  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم