Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛به اطلاع مشترکین محترم می رساند باتوجه به افزایش دمای هوای استان و افزایش مصرف برق ،در راستای مدیریت اضطراری بار اعمال شده به جهت عدم رعایت الگوی مصرف،برنامه قطعی برق روز دوشنبه دوشنبه ۱ مرداد ماه به شرح ذیل اعلام شده است :

خاطرنشان است اطلاعات دقیق تر و جزئیات لیست مکان و زمان مدیریت اضطراری بار و تغییرات احتمالی برنامه در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان قم به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

qepd.co.ir بارگذاری شده و قابل دریافت است.چنانچه پیک بار شبکه تا ساعت 19کاهش نیابد مجددا خاموشی ها تکرار خواهد شد.

انتها ی پیام/ح

اطلاعیه قطعی برق درقم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرویس اقتصادی وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور

کشاورزیان در جلسه مدیریت بحران تنش آبی شهرستان سمنان گفت : میزان آب دهی چشمه روزیه در سال ۹۸ حدود ۸۰۰ لیتر برثانیه بود، اما امسال به ۳۰۰ لیتر بر ثانیه رسیده است.

کشاورزیان گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد چاه‌های آب شهر سمنان بالای ۵۰ سال قدمت دارند که ضروری است بازسازی و مرمت شوند.

وی ترویج فرهنگ بهینه مصرف آب در بین شهروندان را ضروری دانست و درباره مناسب سازی شبکه توزیع آب شهر سمنان گفت: این هفته عملیات زون ۶ و ۷ آبرسانی شهر سمنان به منظور تعدیل و مناسب سازی شبه توزیع آب آغاز میشود.

کشاورزیان همچنین درباره برخورد با شهروندان پرمصرف آب هم گفت: جریمه مازاد مصرف یکی از این برخوردهاست و همچنین قرار است با مصوبه‌ کمیته بحران آب استان ، اشتراک آب شهروندانی که بیش از الگوی مصرف از آب استفاده کنند ، قطع موقت شود.

محمد بهرامی فرماندار سمنان هم گفت : ترویج مدیریت مصرف آب در بین مردم از طریق ظرفیت‌های اطلاع رسانی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: هماهنگی دستگاه‌های متولی و اجرایی در حوزه مصرف آب ضروری است و باید نگاه و رویکرد ویژه‌ای در حوزه مدیریت منابع آبی داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین تخلیه اضطراری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران
  • از فصل گرما بدون خاموشی تا سرعت گرفتن افتتاح پروژه‌های عمرانی در نصف جهان
  • برگزاری تمرین تخلیه اضطراری در محل برگزاری نمایشگاه کتاب
  • اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس
  • ۵۷ عنوان برنامه امدادی درمانی و بشردوستانه در فارس برگزار می‌شود
  • تابستان منهای خاموشی
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند