Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمان فتحعلیان، خواننده موسیقی پاپ کشور،معتقد است، فضای موسیقی کشور امروز به شکلی شده است که موسیقی جدی کمتر شنیده می شود و ترانه‌ها به جای اینکه گوش را تکان دهد کمرها را می‌جنباند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پانا، فرمان فتحعلیان در گفت‌و‌گو با این خبرگزاری با اشاره به تغییر فضای موسیقی کشور گفت: موسیقی که در حال حاضر به گوش می‌رسد فضای موسیقی کشور را تغییر داده است و به نظرم با اتفاقاتی که در موسیقی کشور می‌بینیم همین اندازه موسیقی برای جامعه امروز کافی است، امروز موسیقی جدی به حاشیه رفته است و جای آن را موسیقی های ماشینی گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی به دنبال این موضوع هستند که گوش مردم به صداهای نازک مردانه که شبیه زنان است عادت دهند تا خلاء نبود صدای بانوان در جامعه دیده نشود.

 

این خواننده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این موضوع که انتقاد یا تعریفش از وضع موجود موسیقی کشور سبب اتفاقهای جدید در موسیقی نمی‌شود، اظهار کرد: موافق و مخالف بودن من تنها به تعداد دوستان و دشمنان من اضافه می‌کند و کسی به سخنان ما گوش نمی‌کند.

 

وی خاطر نشان کرد: روند موسیقی فعلی در کشور مهندسی و از گذشته روی آن برنامهریزی شده است و این موسیقی یک روزه به اینجا نرسیده امروز تفکر در ترانه دیده نمی‌شود.

 

 

فتحعلیان در بخش دیگری از سخنان خود درباره حضور تهیه کنندگان موسیقی جدید اظهار کرد: امروز جوانانی که پدرشان مسئول و مدیر بخش‌های مهم نظام هستند وارد موسیقی شده‌اند، این آقازاده‌ها با پولهای باد آورده در تهران و شهرستان کنسرت می‌گذارند.

 

وی یادآور شد: این جوان یک میلیارد در جیبش می‌گذارد و تصور می‌کند موسیقی بنگاه شادمانی است و باید در این بنگاه معاملات هنری کند، آنها هنر موسیقی را با مارکت و بازار اشتباه گرفته‌اند.

 

فتحعلیان در ادامه با اشاره به اینکه برخی از خوانندگان در کنسرت‌هایشان نمی‌خوانند، افزود: همدوره های من در نشست‌های خصوصی به من می گویند ما درس خوانده‌ایم در بدترین شرایط موسیقی زحمت کشیده‌ایم اما خوانندگان جوانی وارد موسیقی می‌شوند که شاید تنها یک یا دو سال کنسرت بگذارند و با یک آلبوم از موسیقی خداحافظی می‌کنند و سراغ شغل‌هایی چون مدیریت کافی شاپ و ... می‌روند.

 

وی در ادامه به کم کار شدنش اشاره کرد و گفت: هیچ مسئولی و مدیری ما را کم‌کار نکرد آنها هیچ گاه نمی‌آیند بگویند فتحلیان خانه نشین شود یا در کنسرت بالا و پایین بپرد این فضا را تهیه کنندگان موسیقی و شرکتهای فرهنگی بوجود آورده اند.

 

فتحعلیان اضافه کرد: امروز به جای اینکه ترانه‌ها گوش ما را تکان دهد کمر را می جنبانند، برخی از تهیه کنندگان موسیقی که به دنبال ما می‌آیند از من می‌خواهند که در کنسرتها بالا و پایین بپرم و از فضای سنگین موسیقی خارج شوم، آن‌ها دلال موسیقی هستند و من به هیچ عنوان نمی‌توانم با آنها کار کنم.

 

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: جوانی سه سال پیش آمد با من قرار داد 3 میلیاردی برای کنسرتها ی یکسال من ببندد اما او نمی‌دانست که من از سال 71 روی صحنه رفته‌ام و از من تقاضاهای جالبی داشت و ای کاش من از وی سؤال می‌کردم جوان پدر تو کیست که می‌خواهی با شخصی قرارداد ببندی که کار او را اصلاً گوش نکردی.

 

پایان پیام/52

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس دهه کرامت امام رضا ع زلزله کرمانشاه حادثه منا هرمزگان روزنامه های ورزشی پرسپولیس استقلال روزنامه ترانه پاپ خواننده قدیمی فرمان فتحعلیان کنسرت های موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس

همان‌طور که برنامه‌ریزی شده بود، سانتیاگو برنابئو از اولین کنسرت خود رونمایی کرد.

طرفداری | اولین کنسرت ورزشگاه سانتیاگو برگزار شد.

شب گذشته از اولین کنسرت به میزبانی استادیوم خانگی رئال مادرید و با حضور چند هنرمند مطرح اسپانیایی رونمایی شد. جشنواره "دیوانه موسیقی" به مدت 7 ساعت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و تماشاگران شاهد اجرای خوانندگانی مانند خوان ماگان، کامِلا، دی جی نانو، مودستیا آپارت، OBK، رافا سانچز (لا یونیون)، کومپلیس، کوتی، آمستادس پلیگروساس، ملون دیزل، لس ربلدس، تورروس با چانکلاس، سوریا، مرسدس کانیاس، خاویر آندره (لا فرونترا) و لا گواردیا بودند.

این فقط آغاز ماجراست! ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در ماه می میزبان تور "عصرها"ی تیلور سوییفت، خواننده مشهور آمریکایی خواهد بود. این اتفاق هیجان‌انگیز، گامی دیگر در جهت تبدیل برنابئو به بهترین ورزشگاه جهان و میزبانی از رویدادهای فراتر از فوتبال است، همانطور که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، پیش از این آرزو کرده بود.

علاوه بر این، خبر هیجان‌انگیز دیگری نیز به گوش می‌رسد: در سال 2025، لیگ ملی فوتبال آمریکا (NFL) برای اولین بار یک بازی فصل عادی خود را در برنابئو برگزار خواهد کرد. این رویداد بی‌نظیر، فرصتی استثنایی برای هواداران فوتبال آمریکایی در سراسر اروپا خواهد بود تا شاهد این ورزش محبوب در یکی از مشهورترین ورزشگاه‌های جهان باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس