Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی هوشمند دبیر اجرایی تشکل‌های مردمی کاروان زیر سایه خورشید سیستان و بلوچستان اظهار داشت: کاروان خدام حرم مطهر رضوی روز جمعه ۲۹ تیر ماه با هدف حضور در جشن‌های مردمی برای پنجمین سال متوالی از طریق فرودگاه کنارک وارد استان سیستان و بلوچستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:برنامه‌های ویژه کاروان زیر سایه خورشید از همان روز و از شهرستان کنارک آغاز شد و پس از منور کردن شهرستان‌ها و مناطق جنوب استان به شهر زاهدان رسید و قرار است ویژه برنامه‌های جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید در این شهر نیز برگزار شود.

دبیر اجرایی تشکل‌های مردمی زیر سایه خورشید سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در این راستا ۱۵۰ عنوان برنامه پیش بینی شده بود، ادامه داد: بخشی از این برنامه‌ها با حضور خادمان حرم رضوی در شهر‌های مختلف استان اجرایی شد و بخشی نیز همچنان در حال اجرایی شدن است.

وی گفت: از همین رو مراسم تجمع مردمی استقبال از کاروان «زیرسایه خورشید» در زاهدان، امروز سه شنبه دوم مرداد ماه، ساعت ۱۸ و ۳۰ از میدان شهدا تا مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان برگزار می‌شود.

هوشمند با اشاره به اینکه این مراسم به صورت پیاده‌روی عمومی مردمی انجام می‌شود، ادامه داد: همزمان با شب میلاد حضرت امام رضا (ع) و اجرای مراسم گلباران حرم رضوی مراسم استقبال از خدام حرم رضوی با شاخه گل در شهر زاهدان نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

استقبال از کاروان زیرسایه خورشیددر زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی کنش‌گری در حوزه حجاب و عفاف با حضور مدرسین مطرح این حوزه و سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

کد خبر 6088943

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • تجهیز چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی به پنل خورشیدی
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • برگزاری اجتماع مردمی صادقیون
  • برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس