Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سامانه نظارتی ۱۹۰ وزارت بهداشت، اقدامات بهداشتی انجام شده در پی زلزله تازه‌آباد کرمانشاه را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از معاونت بهداشت وزارت بهداشت، محراب آقازاده گفت: از زمان اعلام خبر، تیم ارزیاب بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به محل اعزام شدند. طبق بررسی‌های صورت گرفته حدود ۴۰ تا ۵۰ خانه روستایی که خانه‌های فرسوده‌ای بودند از لحاظ زیرساختی در حد ترک برداشتن دیوارها دچار خسارت شدند و به تاسیسات فاضلاب، برق و گاز منطقه نیز آسیبی وارد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نظارت بر تانکرهای سیار آبرسانی شامل کلرسنجی، کلرزنی و نمونه‌برداری در سطح منطقه توسط کارشناسان بهداشت محیط در حال انجام است، افزود: آب شهرستان کرند دارای کدورت NTU۳۰ است که با هماهنگی و تشکیل تیم مشترک با آبفا در حال پیگیری بوده و آبرسانی از طریق تانکر آب صورت گرفته است و این مشکل امروز مرتفع می‌شود.

آقازاده گفت: در هفت روستای زمکان، چم زرشک، دشت لیل، بناوک زمکان، تپان، نیریژعلیا، نیریژسفلی شهرستان ثلاث آب دارای کدورت است که با تشکیل تیم مشترک با آبفا مشکل در حال پیگیری است و از طریق ۳ تانکر 19 هزار لیتری آبرسانی انجام می‌شود.

انتهای پیام/4044

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان

رضا قربانی مدیرکل گمرک پرویزخان قصرشیرین در جمع خبرنگاران گفت : ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق طی دو ماه گذشته با همکاری نیروی انتظامی و کارکنان گمرک پرویزخان کشف‌شده است.

وی افزود: سوخت‌های کشف‌شده از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان که قصد خروج از کشور را داشتند کشف شد و متخلفان به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

مدیرکل گمرک پرویزخان تصریح کرد: سوخت‌های کشف‌شده شامل بنزین و گازوئیل و در قالب گالن‌های بیست لیتری از آنها کشف و ضبط‌شده است.

وی ادامه داد: سوخت سرمایه ملی است و با هرگونه عرضه خارج از شبکه آن برخورد خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور