Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان می‌گوید که هنوز شکایتی در خصوص نماینده‌ای که فایل صوتی‌اش در فضای مجازی منتشر شد، به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال نشده است.

انتشار فایل صوتی منتسب به یک نماینده مجلس دهم در روزهایی که مجلس تعطیل بود،‌ حاشیه‌هایی را در فضای مجازی به دنبال  داشت اما محمد جواد جمالی سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره رسیدگی به پرونده این نماینده می‌گوید که از دبیر هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در این باره کسب اطلاع کرده اما تا هنوز هیچ شکایتی به این هیات واصل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: هیچ کدام از اعضای هیات نظارت هم در این خصوص شکایت نکرده‌اند.

جمالی ادامه داد: بهتر است که هیات رئیسه مجلس استفساریه‌ای داشته باشد و اعلام کند که هیات نظارت بتواند بدون داشتن شاکی هم به برخی از مسایل که به شان و شئونات نمایندگان و مجلس آسیب می‌زند، رسیدگی کند یا اینکه تقاضای مردمی را رسیدگی کند. اتفاقا در این شرایط بهتر می‌شود و چه بسا حقایق هم روشن شود. شاید بعضی از نمایندگان هم بی‌گناه باشند و ما این موضوع را اعلام می‌کنیم.

او گفت: اگر شکایتی در هفته جاری در خصوص فایل صوتی که گفته می‌شود برای یکی از نمایندگان است مطرح شود، رسیدگی به آن به جلسه بعد هیات نظارت بر رفتار نمایندگان موکول می‌شود چراکه برای جلسه آتی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تعدادی از نمایندگان را دعوت کرده‌ایم.

پروانه سلحشوری هم در پاسخ به این سوال که آیا از نماینده‌ای که فایل صوتی او منتشر شده شکایت کرده‌اید، گفت: من گفتم باید پیگیری کنیم که این فایل صوتی منتسب به آن نماینده بوده یا خیر و بعد از آن شکایت کنیم.

او ادامه داد: ما می‌توانیم درخواست کنیم تا مشخص شود که آن فایل صوتی برای چه کسی بوده و بعد از مشخص شدن نتیجه اگر آن فایل برای نماینده مجلس بود، شکایت خواهیم کرد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت فضای مجازی جماران هیات نماینده نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نمایندگان استانداری، راه وشهرسازی، بانک مسکن، بانک ملی به عنوان رییس شورا هماهنگی بانک‌های دولتی در استان، اداره اقتصاد و دارایی و بنیاد مسکن در این هیات ویژه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: بررسی عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از مهمترین اهداف تشکیل هیات ویژه نظارت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش مسکن حمایتی بانک‌های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آنده به بالای ۵۰ درصد برسد.

عطائی افزود: بانک‌های عامل مکلف شدند نسبت به عقد قرارداد مشارکت مدنی برای طرح‌های دارای پروانه ساخت اقدام کنند.

وی اضافه کرد: عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی در طرح خود مالکی شهری ۲۹ درصد و در بخش روستایی نیز ۵۰ درصد است.

وی اظهار داشت: بانک‌های عامل باید ظرف ۲ ماه آینده نسبت به تعیین و تکلیف کل پرونده‌های ارجاع داده شده اقدام کنند و درصد مشارکت را به بالای ۶۰ درصد برسانند.

دیگر خبرها

  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند