Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@09:34:13 GMT

برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در بیجار

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۰۴۷۶

برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در بیجار

به گزارش خبرگزاری تقریب، این جشن با شکوه شامگاه سه شنبه در شب میلاد خجسته امام رئوف (ع) در منطقه محمود آباد شهر بیجار برگزار شد و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) سالروز ولادت هشتمین امام شیعیان را گرامی داشتند.
آیین میلاد ضامن آهو  در خیابان ها و میادین اصلی شهر بیجار با مولودی خوانی، توزیع گل و شیرینی و اهدای جوایز به افرادی که نام آنها رضا بود آغاز شده است و به همین مناسبت شیفتگان امام خوبی ها حضرت رضا (ع) از شهرها و روستاهای اطراف در مسجد امام رضا (ع) گرد هم جمع شده و شب سالروز ولادت آن امام همام را جشن گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این آیین ها که بیشتر در حسینیه ها، مساجد و برپایی ایستگاه های صلواتی در میادین و خیابان های اصلی این شهر برگزار شد، سخنرانان ضمن بر شمردن گوشه هایی از فضایل و خصایص هشتمین امام شیعیان جهان بر پیروی از سیره آن حضرت در تمام عرصه های زندگی تاکید کردند.

شهرستان بیجار با 89 هزار و 162 نفر جمعیت در 142 کیلومتری شمال شرق سنندج قرار دارد.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌۸ اردیبهشت سالگرد شهادت شهید علی اکبر شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران است.خلبان شیرودی که  با ۳۳ بهار زندگی بالاترین ساعت پرواز جنگی را در جهان داشت و تا روز آسمانی شدنش در سال ۱۳۶۰، چنان درخشید که، برای همیشه‌ی تاریخ، یکی از جوانان رشید انقلاب نام گرفت.

روایت خان آرمویی از خلبان  تیزپرواز آسمان ایران:

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • سالروز پیروزی بر رژیم کمونیستی
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • ۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای