Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: امشب همزمان با شام  میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) یکی از باشکوه‎ترین محافل قرآنی حرم رضوی در صحن جامع رضوی برگزار می‎شود.

حجت الاسلام سید جلال حسینی افزود:این محفل باشکوه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء و قرائت زیارت امین الله  با قرائت مجلسی قرآن فاریان برگزیده کشوری از جمله آقایان حامد شاکرنژاد، سیدمحمدحسین طباطبایی و عباس سلیمی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ویژه برنامه شام میلاد امام رضا(ع)  نیز از ساعت 18 در صحن جامع رضوی برگزار می‎شود.

وی گفت: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام  والمسلمین دکتر رفیعی و مدیحه سرایی، سرودخوانی و شعرخوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برگزار می شود.

ویژه برنامه های شب ولادت امام رضا(ع) نیز دیشب با حضور با شکوه زائران و مجاوران  و ارادتمندان  خاندان عصمت و طهارت(ع) از ساعت 18با حضور دلدادگان امام هشتم(ع) در میدان شهدا در آیین سنتی گلباران حرم امام رضا(ع) آغاز شد و شرکت کنندگان با دیدگانی مملو از اشک شوق وارد حرم امام مهربانی‎ها شدند.

ادامه برنامه ها در حرم رضوی در دو بخش قبل از نماز مغرب و عشاء و بعد از نماز  با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سعیدی؛ تولیت حرم حضرت معصومه(س) و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی برگزارشد.

زیارت امین الله، مدیحه سرایی وشعرخوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مدح هشتمین امام شیعیان، قرائت دعای توسل و اجرای گروه‎های تواشیح، از برنامه های شب میلاد عالم آل محمد(ص)با حضور گسترده زائران و مجاوران در حرم رضوی  بود.

شبکه‎های رسانه ملی و جهانی نیز دیشب با انعکاس حال و هوای با صفای حرم امام مهربانی‎ها به صورت زنده صحنه‎های شادی و معنوی را برای جهانیان به نمایش گذاشتند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی ارتباطات اسلامی آستان قدس نماز مغرب شام میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد

ب‌ه گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه مراسم عزاداری و سوگواری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق (ع) در حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (علیه السلام) شهرستان پیشوا برگزار شد.‌

بر اساس این گزارش مراسم باشکوه عزاداری سالروز شهادت صادق آل محمد (ع) با سخنرانی حجت الاسلام حسینی و مداحی کربلایی حسن حامدی و با حضور حجت الاسلام حسینی میرامینی امام جمعه و سرگرد علیدوستی جانشین فرمانده سپاه و مردم مؤمن و دوستدار اهل بیت (ع) و هیأت‌های مذهبی شهرستان پیشوا در مصلی حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) برگزار شد.

کد خبر 6096500

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • عرض ارادت اهالی شعر و ادب به محضر امام صادق(ع) در مشهد مقدس
  • تفال به حافظ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ به آب روشن می‌عارفی طهارت کرد..
  • استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد