Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@08:25:23 GMT

عضو جدید مرکز گسترش معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۴۰۸۸

عضو جدید مرکز گسترش معرفی شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در جلسه‌ای که صبح امروز چهارشنبه ۳ مردادماه ۹۷ در معاونت انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار شد، عضو جدید شورای انیمیشن این مرکز معرفی و مشغول به کار شد.

در این جلسه سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی طی حکمی، امیر سحرخیز را به عنوان عضو جدید شورای انیمیشن این مرکز منصوب و معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سحرخیز متولد سال ۱۳۵۵ در شهر تهران است و فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه‌ انیمیشن و جلوه‌های بصری سینما را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده است که از مهمترین آنها می‌توان به انیمیشن‌های کوتاه «چت ایرونی»، «آلامد»، «معما» و طراحی جلوه‌های بصری مجموعه‌های «مختارنامه»، «شوق پرواز» و فیلم‌های سینمایی «آواز گنجشک‌ها»، «درباره الی»، «خون‌بازی»، «یک حبه قند»، «جدایی نادر از سیمین» و... اشاره کرد.

به این ترتیب، شورای انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با حضور  مرتضی رزاق‌کریمی (قائم‌مقام مرکز)، امیرمحمد دهستانی (معاون انیمیشن)، محمدعلی صفورا، اسماعیل شرعی و امیر سحرخیز، نسبت به بررسی و تصویب طرح‌های انیمیشن ارایه ‌شده به مرکز اقدام خواهند کرد.

دبیر این شورا هم رسول نبی‌ابهری است.

در این نشست از خدمات امید خوش‌نظر عضو سابق شورای انیمیشن مرکز هم قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انیمیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، وحید خسروی عصر پنجشنبه در نشست با مدیرکل دیوان محاسبات مازندران به بیان برخی از دستاوردها و موفقیت‌های این مجموعه پرداخت و گفت: این مرکز از سال ۱۳۴۲ فعالیت خود را آغاز کرد و تا کنون ۲۷ رقم برنج را به حوزه کشاورزی کشور معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: ارقام تولید ما به استان‌های مختلف کشور جهت کشت برنج از جمله گیلان، گلستان، خوزستان و بلوچستان ارسال می‌شود و تحقیقات ما در حوزه افزایش بهره وری، کاهش مصرف کود و سم، تولید بذر و تولید برنج سلامت محور منجر به موفقیت‌های برجسته ای در برنج کشور شده است.

مدیر مرکز تحقیقات برنج مازندران از فعالیت ۱۶ عضو هیأت علمی در این مجموعه پژوهشی خبر داد و تاکید کرد: یکی از موفقیت‌های اخیر این مرکز مبارزه با آفت کرم ساقه خوار برنج به روش ابتکاری است که بر اساس این دستاورد به صورت کاملاً بیولوژیک و با ساده‌ترین روش‌ها می‌توان آفت مهم کرم ساقه خوار برنج را در مزارع کنترل کرد.

کد خبر 6088650

دیگر خبرها

  • «آوای ابرها» با دغدغه کودکان مظلوم غزه به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • حمید سهیلی سرباز سینما بود/ راش‌هایی که اسناد تاریخی مهمی هستند
  • گسترش مشکلات مدیریت پسماند در استان چهار محال و بختیاری