Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در کمیسیون ساماندهی ۱۱۰ بیان داشت: سامانه ۱۱۰ در حقیقت در پروسه خدمت رسانی پلیس به مردم تحولی بزرگ ایجاد کرد و این موضوع موجب تسهیل در خدمات رسانی پلیس به مردم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان ، سردار حمید هداوند در کمیسیون ساماندهی ۱۱۰ با تاکید بر اینکه ما خدمتگزار مردم هستیم و همه هم و غم ما می‌بایست صرف خدمتگزاری به مردم بشود بیان داشت: باید تلاش کنیم که با خدمتی مضاعف و صادقانه امنیتی مطلوب را در جامعه مستقر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: سامانه ۱۱۰ در حقیقت در پروسه خدمت رسانی پلیس به مردم تحولی بزرگ ایجاد کرد و این موضوع موجب تسهیل خدمات رسانی پلیس به مردم شده است.

سردار هداوند با اشاره به اینکه هرچه ما بهتر و سریعتر بتوانیم به مردم خدمت رسانی و خدمتگزاری نمائیم، بیشتر مردم را با اهداف و هنجار‌های خود همراه کرده ایم، بیان داشت: باید قدر و ارزش خدمتگزاری به مردم را با خدمت مضاعف نشان دهیم و باور داشته باشیم که این فرصت هدیه‌ای از سوی خداوند متعال است که لحظه لحظه آن اگر با نیتی خدایی باشد بدون شک عبادت است.

وی افزود: لازم است با برنامه ریزی دقیق و بهینه سازی امکانات زمان حضور واحد‌های گشت در محل‌های اعلامی را به حداقل برسانیم چرا که انتظار و توقع مردم از پلیس بیش از این‌ها می‌باشد و انتظار می‌رود گشت‌های ۱۱۰ در حداقل زمان ممکن در صحنه حضور داشته باشند و به مردم خدمت رسانی کنند.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران سامانه 110 پلیس خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: بار مسئولیت خدمت رسانی در شهر و بویژه روستا‌ها برعهده شوراهاست که باید با اتحاد و همدلی بین همه دستگاه‌های اداری و اجرایی، مشکلات و معضلات شهرستان را برطرف سازیم.
عزیزالله عباسی بااشاره به قرارگیری ۲۸ روستا و دو شهر داران و دامنه در سطح شهرستان فریدن افزود: در سطح شهر و روستا‌های فریدن در مجموع ۱۰۶ نفر شورا مسئولیت خدمت رسانی را برعهده دارند که به مناسبت روز شورا در محل امامزادگان شهر زیارتی دامنه گردهم آمدند.

دیگر خبرها

  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند