Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@17:19:29 GMT

به دلیل کمبود منابع مالی بازیکنان مورد نظر ما جذب نشد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۰۷۰۴

به گزارش وانانیوز،  داریوش یزدی در گفت‌وگویی، در خصوص وضعیت استقلال خوزستان پیش از آغاز مسابقات لیگ اظهار داشت: نزدیک به ۱۰ روز است که تمرینات خود را در تهران پی‌گیری می‌کنیم و بعد از آنکه باشگاه نتوانست باتوجه به کم بودن منابع مالی و دیگر عوامل، بازیکنان مورد نظر ما را جذب کند اقدام به تهیه فهرست دوم و سوم بازیکنان کرده و به مسئولان باشگاه دادیم تا بازیکنان جدید جایگزین شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با آنکه نتوانستیم بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم اما جوانان شایسته‌ای در تیم داریم که می‌توانند بازیکنان تاثیرگذاری باشند و من به آینده این تیم امیدوارم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص شرایط مالی باشگاه تصریح کرد: من در صحبت‌هایی که با غفوری و پهلوانی از اعضای هیئت مدیره داشتم ما را نسبت به آینده بسیار دلگرم کردند و قول دادند تا در آینده مشکلات مالی کمتری داشته باشیم.

یزدی در ادامه گفت: تنها نگرانی من در باشگاه زمان کم  برای آماده‌سازی بازیکنان و نیاز به جذب چند بازیکن جدید است که متاسفانه به خوبه رقم نخوره و امید داریم که در آینده شرایط بهتری داشته باشیم بنابراین هواداران باید صبور باشند.

وی در خصوص بازی هفته اول این تیم در لیگ برتر مقابل گسترش‌فولاد خاطرنشان کرد: بازی اول در لیگ همیشه حساسیت‌های خاص خود را دارد اما با برای این بازی خارج از خانه برنامه‌های خاصی داریم. امیدواریم برنامه‌های که در این ۱۵ روز کار کردیم را  مقابل گسترش فولاد اجرا کنیم.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: استقلال خوزستان باشگاه لیگ ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت اقتصاد، در این نشست که با حضور سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از معاونان و مدیران دو وزارتخانه و در وزارت اقتصاد برگزار شد، راهکار‌های تامین مالی توسعه ۲۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان خوزستان و ۵۰ هزار هکتار از اراضی استان‌های گیلان و مازندران مورد بررسی قرار گرفت.

تامین مالی ریالی این پروژه‌ها و استفاده از فاینانس کشور چین از جمله راهکار‌هایی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اهمیت و ضرورت تامین امنیت غذایی کشور و نقش این اراضی در افزایش تولید محصولات مهم کشاورزی از جمله ذرت، سویا و برنج مقرر شد در خصوص یکی از روش‌های تامین مالی از طریق فاینانس خارجی یا استفاده از منابع ریالی بانک‌های کشور تصمیم گیری شود.

بر اساس این گزارش، با اجرای این طرح‌ها نزدیک به سه میلیون تن افزایش تولید در بخش محصولات کشاورزی کشور ایجاد خواهد شد و میزان منابع لازم برای اجرای این طرح‌ها نیز در حدود ۲ میلیارد دلار برآورد شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • تامین مالی ۸۰۰ همتی تولید از بورس در سال ۱۴۰۲
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • کمبود آب این استان بزرگ و کم آب تا ۴ سال آینده رفع می‌شود
  • کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • توسعه ۳۰۰ هزار هکتار اراضی؛ افزایش سه میلیون تنی محصولات کشاورزی
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد