Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خرداد به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در بخش خبری 21 شبکه یک سیما با بیان اینکه تخلف اولیه ای که برای شرکت های متخلف واردکننده گوشی همراه برآورد شده است حدود 32 میلیارد تومان است گفت: رسیدگی به پرونده این شرکت ها از هفته آینده آغاز می شود.
یاسر رایگانی واردات موبایل با نرخ ارز دولتی افزود: امروز پرونده 14 شرکت از طرف سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان صنعت ، معدن و تجارت به سازمان تعزیرات ارجاع شد و بلافاصله با تاکید رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران ارجاع و تعیین شعبه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تخلف اولیه ای که برآورد شده حدود 32 میلیارد تومان است، گفت: شرکتی حدود 13 میلیارد تومان تخلف داشت و شرکتی حدود 90 میلیون تومان.رایگانی ادامه داد: روند رسیدگی به پرونده همه این 14 شرکت از هفته آینده با فراخوان سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران آغاز می شود و بر اساس آن، این شرکت ها یک هفته مهلت دارند تا مستندات قانونی خود را به شعبه رسیدگی کننده ارجاع دهند.سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در صورتی که نیاز به کارشناسی مجدد نباشد در سریع ترین زمان، حکم این پرونده ها را صادر می کنیم.
رایگانی افزود: بر اساس قانون، یک هفته باید به این شرکت ها برای ارائه مستندات جدید مهلت دهیم و اگر نیاز به کارشناسی مجدد نباشد حداکثر در مدت یک ماه این پرونده ها تعیین تکلیف می شوند.
وی درباره 26 شرکت باقیمانده گفت: با اقدام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اعلام لیست اولیه شرکت های دریافت کننده ارز دولتی ، ستادی در سازمان تعزیرات حکومتی به دستور وزیر دادگستری تشکیل و شعبه ویژه به این موضوع تشکیل شد.
باحضور نمایندگانی از گمرک، بانک مرکزی و وزارت صنعت ،​معدن و تجارت و سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان و نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، کمیته ای ویژه ای در سازمان تعزیرات حکومتی تشکیل گردید تا مستندات همه این شرکت ها بررسی شود.
وی افزود: 8 شرکت از این شرکت ها یا ارز دولتی را تحویل نگرفتند یا واردات نکردند و یا اگر واردات کردند در مرحله گمرک است.
زایگانی اضافه کرد: از 32 شرکت باقیمانده، شرکتهایی که گران فروشی کردند به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره 100 هزار گوشی تلفن همراه که قرار است هفته آینده به بازار عرضه شود ، گفت: نگاه ما این است که این گوشی ها با هماهنگی همه دستگاه های ذیربط توزیع شود تا این توزیع، رانت های جدیدی را ایجاد نکند و حقوق مردم تضییع نشود.
رایگانی افزود: تصمیم گیری واحدی در باره توزیع این موبایل ها نشده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هفته گذشته طرحی را با تصمیم ستاد مرکزی مبارز با احتکار در بازار لوازم خانگی آغاز کردیم، گفت: تاکنون پرونده ای درباره احتکار عمده کالا به دست ما نرسیده است. برچسب ها: گوشی ، تخلف ، بازار گوشی

منبع: خرداد

کلیدواژه: گوشی تخلف بازار گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی دارو نقره داغ شد

به گزارش خبرآنلاین، علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده نگهداری دارو خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۱۰ میلیارد و ۸۱۴ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان اصفهان رسیدگی شد.

مهر در خبری نوشت:مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و دریافت استعلام لازم، تخلف نگهداری داروی خارج از ضوابط تعیینی دولت را محرز و علاوه بر ضبط کالا، حکم پرداخت جزای نقدی را صادر کرد.

به گفته مختاری، این پرونده در شعبه تجدیدنظر رسیدگی و متهم به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۸۱۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل یک برابر ارزش ریالی کالا محکوم که جریمه صادره دریافت شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از یک آپارتمان مسکونی که برای انبار دارو مورد استفاده قرار می‌گرفت، حجم انبوهی از دارو را مشاهده و گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904374

دیگر خبرها

  • کشف تخلف میلیاردی در بازرسی از یک طلا فروشی
  • وصول جریمه ۱۳ میلیاردی قاچاقچی طلا در سیرجان
  • قاچاقچی دارو نقره داغ شد
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی متهم پرونده داروی قاچاق
  • مالک کارت بازرگانی برای عمل نکردن به تعهدات ارزی جریمه شد
  • تشکیل ۲۵ پرونده تخلف برای فروشگاه های لوازم یدکی خودرو در خوزستان+فیلم
  • گازوئیل قاچاق زیر بار آهک
  • اولویت تعزیرات، حضور موثر در بازار است
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه