Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر- گروه استان ها: گروه کارخانجات دارویی بایر افلاک، بزرگترین داروسازی خاورمیانه، در استان لرستان، شهرستان ازنا واقع شده و در جهت محرومیت زدایی این منطقه و افتخار آفرینی در عرصه علم و صنعت دارویی، پزشکی و دامپزشکی میهن سبز اسلامیمان عزمی جزم و دیرینه و با دانش روز پیوندی ناگسستنی دارد.

این مجموعه شامل ۷ کارخانه عظیم تولیدی داروسازی دامی، داروسازی انسانی، مواد اولیه دارویی، واکسن، سرم، سموم دفع آفات کشاورزی، حیوانی و خانگی و مواد آرایشی و بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارخانه داروسازی دامی و انسانی بایر افلاک مجموعاً دارای زمینی به مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع با زیر بنایی به مساحت ۷۵۰۰۰ متر مربع و سالن تولیدی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع و شامل ۷ خط تولید داروهای مورد مصرف دامپزشکی و ۱۳ خط تولید داروهای مورد مصرف انسانی با هدف تولید بالغ بر ۲۰۰ قلم داروی دامی و ۵۰۰ قلم داروی انسانی است.

یکی از فاکتورهایی که موجب شده مجموعه «بایر افلاک» در ردیف برجسته ترین ها در صنعت داروسازی آسیا قرار گیرد، استفاده از تکنولوژی روز اروپا در ماشین آلات و تجهیزات است

کارخانه دامی این مجموعه در سال ۹۳ با حضور معاون اول ریاست جمهوری دکتر جهانگیری افتتاح شد و با بکار گیری متخصصین مجرب در زمینه های گوناگون و آموزش آنها همسو با علم روز دنیا پیشگام در عرصه صنعت دارو سازی ایران و آسیا شده است.

یکی از فاکتورهایی که موجب شد این مجموعه در ردیف برجسته ترین ها در صنعت داروسازی آسیا قرار گیرد، استفاده از تکنولوژی روز اروپا در ماشین آلات و تجهیزات است که توسط مهندسین و مشاورین عالی رتبه در واحد فنی مهندسی مورد تحقیق و بررسی قرار گرفت و توسط تیم بازرگانی تامین شد.

واحد تحقیق و توسعه با بازار سنجی و مطالعات گسترده در زمینه فرمولاسیون، آنالیز و مستند سازی فعالیت خود را آغاز و در کوتاهترین زمان موفق به اخذ پروانه تحقیق و توسعه از وزارت صنایع کشور شد. با همکاری تمامی واحدهای تخصصی این مجموعه، اعم از واحدهای بازرگانی، آزمایشگاه ها، برنامه ریزی و انبار، بخش تحقیق و توسعه موفق به اخذ پروانه دامپزشکی نیز شد.

واحد بازرگانی برای تامین مواد با کیفیت و مورد تایید سازمان دامپزشکی و وزارت بهداشت تحقیقات و بررسی گسترده ای میان منابع در سرتاسر دنیا انجام داده است.

«بایر افلاک» در جمع ۶۲ واحد صنعتی نمونه ملی

بختیار رازانی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان با اشاره به اینکه واحد صنعتی بایرافلاک لرستان در همایش ملی روز صنعت و معدن در تهران، به عنوان واحد نمونه و برگزیده ملی انتخاب و معرفی شد، گفت: از ۶۲ واحد نمونه ملی از جمله واحد صنعتی بایرافلاک مستقر در ازنا، تجلیل شد.

وی اظهار داشت: این واحدها لوح تقدیر خود را با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و محمد شریعتمدای وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کردند.

بیش از ۱۴۰ نفر به صورت مستقیم و هزار و ۵۰۰ نفر نیز به صورت غیر مستقیم در «بایر افلاک» کار می کنند

رازانی بیان کرد: شرکت بایر افلاک یکی از بزرگترین کارخانه های خاورمیانه در تولید دارو در دو فاز دامی و انسانی است که در حال حاضر بیش از ۱۴۰ نفر به صورت مستقیم و هزار و ۵۰۰ نفر نیز به صورت غیر مستقیم در این کارخانه مشغول به فعالیت هستند.

وی با تاکید بر اینکه اقداماتی که برای فعالیت کارخانه دارو سازی «بایر افلاک» صورت گرفته بزرگ و بر اساس فعالیت های دانش بنیان بوده است، اظهار داشت: در این شرکت با کیفیت ترین و استانداردترین داروهای دنیا تولید می شود.

«بایر افلاک» افتخاری بزرگ برای لرستان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان با تاکید بر اینکه این صنعت برای لرستان یک افتخار بزرگ محسوب می شود، گفت: در این راستا باید با اقدامات و برنامه ریزی های لازم برای رفع مشکلات و ایجاد طرح های توسعه ای این کارخانه عظیم گام برداشت.

کد خبر 4357653

منبع: مهر

کلیدواژه: داروسازی شهرستان ازنا بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد دهه کرامت خرم آباد شهرکرد یاسوج شیراز مجلس شورای اسلامی بیرجند زیر سایه خورشید سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است

آرش محبی‌نژاد اظهار کرد: از گذشته تا کنون تجارب قیمت‌گذاری دستوری در حوزه‌های مختلف نشان می‌دهد که این سیاست در هیچ دوره‌ای جواب نداده است. نه فقط برای خودرو بلکه برای شیر و ماست و لبنیات و لوازم خانگی نیز موضوع نرخ‌گذاری یک سیاست شکست خورده بوده و من تعجب می‌کنم چرا این سیاست درباره خودرو و دیگر کالاها که هزینه‌های ساخت مشخصی دارند ادامه پیدا می‌کند.
وی افزود: معتقدم تعیین قیمت ناشی از عدم تمرکز در سیاست‌گذاری صنعت خودرو است. صنعت خودرو متولی مشخصی ندارد که برای آن ریل‌گذاری کند، نقشه راه توسعه این صنعت را تدوین کند و در اجرا دخالت نداشته باشد. سیاست‌گذار فقط باید نظارت و هدایت کند و اجرا را به شرکت‌های خودروساز بسپارد.
محبی‌نژاد بیان کرد: قیمت کارخانه بعضا ۸۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار است اما بسیاری از افراد به دلایل مختلف مثل نداشتن گواهی‌نامه یا داشتن پلاک فعال از ثبت نام منع شده‌اند. در حالی که ممکن است فردی گواهی‌نامه نداشته باشد و بخواهد از راننده استفاده کند. با حذف این افراد حق مصرف‌کننده ضایع می شود. از آن طرف رانتی به عنوان یارانه سیاه در جامعه توزیع می‌کنیم که کم هم نیست.
وی تصریح کرد: تا زمانی که مساله قیمت‌گذاری دستوری حل نشود مشکلات صنعت خودرو حل نخواهد شد. فقط هر روز بر تعداد کسانی که از کیفیت و قیمت ناراضی هستند افزوده می‌شود.
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازان، ضرر دیگر ناشی از قیمت‌گذاری را متوجه سهامداران بورس دانست و گفت: علاوه بر ضرر خودروسازان و مصرف کنندگان خودرو، مردمی هم که در بورس سرمایه‌گذاری تا در تولید مولد نقش داشته باشند ضرر می‌کتند؛ زیرا وقتی سهام خودروسازان می‌ریزد سهامداران بی‌تقصیر شرکتهای بورسی نیز متضرر می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه مطالبات معوق قطعه‌سازان سر به فلک کشیده است گفت: میانگین زمان مطالبات معوق قطعه‌سازان به بیش از 150 روز رسیده است. قطعه‌سازی که بتواند 120 روزه مطالباتش را بگیرد سراغ نداریم. خودروساز هم  پول ندارد و به شیوه‌های مختلف نقدینگی‌اش از دست می‌رود. در نهایت محصول این شیوه سیاست‌گذاری صنعت خودرو خسران است و بس.

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • حذف موازی کاری از مسیر صنعت داروسازی/تسهیل در صدور پروانه و تولید