Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-28@21:58:07 GMT

رصد چاله‌های تهران با اسکنر قرضی

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۷۲۷۹۲

به گزارش وانانیوز، 

افشین حبیب‌زاده در گفت‌وگویی، با اشاره به اینکه در  شهر تهران به صورت جدی با خطر فرونشست زمین و فروچاله‌ها مواجه هستیم که امکان تبدیل شدن به بحران در تهران را دارد، گفت: به‌گونه‌ای که هر از چندگاهی، نمونه ای از فرونشست زمین در جاهای مختلف شهر رخ می دهد.

وی با بیان اینکه سال گذشته معابر اصلی شهر توسط یک دستگاه اسکنر سیار که از یکی از کشورهای خارجی  اجاره گرفته شده بود،  اسکن شد و گودال های درون زمین مشخص شد، گفت: اما مسئله فروچاله و فرونشست زمین مسئله ای نیست که رصد آن سالی یکبار انجام گیرد بلکه دائما به دلیل اینکه رفتار خاک در حال تغییر است باید مدام مورد رصد و پایش قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب زاده با بیان اینکه سال گذشته شهرداری را ملزم به خرید اسکنر و دستگاه پایش کردیم و حتی استعلام ها نیز انجام شده اما نمی‌دانیم چرا خرید این وسیله مهم محقق نشده است، ادامه داد: خیابان‌های اصلی، معابر و حتی کوچه ها مستمرا باید توسط اسکنرهای سیار رصد شوند که لازم است حداقل تعدادی اسکنر خریداری شود.

وی با بیان اینکه خرید این اسکنرها نسبت به هزینه‌های دیگر شهر گران نیست ادامه داد:  این دستگاه‌ها تا عمقی مشخص، چاله‌ها و ... را شناسایی می‌کنند و شهرداری هم می‌تواند گودال‌هایی را که در اولویت خطرآفرینی قرار دارند، سریعا ایمن کند تا مبادا اتفاقی رخ دهد.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۷۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند

سرهنگ علیرضا دلیری گفت: در پی اعلام چند مورد تیراندازی به سمت شهروندان ایرانشهری در محلات این شهرستان، بررسی موضوعات به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در صحنه و اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودرو پژو پارس با سلاح کلاش و کلت کمری به سمت یکی از شهروندان تیراندازی که موجب مجروحیت یک نفر شده و عاملان شرارت از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور دستگیری عاملان این جرم، با انجام کار دقیق پلیسی هشت نفر از متهمان شناسایی و طی سه عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح‌های به کار رفته در این تیراندازی‌ها همچنان در دستور کار پلیس است، افزود: متهمان به بزه انتسابی اعتراف کرده و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود