Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان اظهار داشت: مهدی کریمی و مهدی نظری، 2 قایقران گیلانی در رقابت های انتخابی تیم ملی اسلالوم با درخشش مقام های قهرمانی و سوم را کسب کردند.
سعید علیپور افزود: بر این اساس و در جریان این مسابقات که انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های آسیایی در استان البرز برگزار شد، در کانوی مردان، مهدی کریمی از گیلان با زمان 99 ثانیه و 53 صدم ثانیه به مقام نخست و قهرمانی و همچنین مهدی نظری با زمان 102 ثانیه و 85 صدم ثانیه به مقام سوم این دوره از رقابت ها دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او بیان کرد: رقابت های قایقرانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رشته های کایاک و کانو با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر کشور در 2 بخش مردان و بانوان در رودخانه کرج استان البرز برگزار شد.
رقابت های اسلالوم بازی های آسیایی 2018، سی ام مرداد تا دوم شهریور سال جاری در پالمبانگ اندونزی برگزار می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان انتخابی تیم ملی بازی روابط عمومی مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حج عظمت و ابهت امت اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ آیت الله فلاحتی امروز در جمع زائران گیلانی حج تمتع ۱۴۰۳ با اشاره به اهمیت به جا آوردن حج به عنوان فریضه‌ی الهی و نورانی گفت: حج عظمت و ابهت امت اسلام است و باید گرامی داشته شود.
وی با بیان اینکه خداوند به واسطه خانه امن الهی زمین لم یرزع و بیابانی مکه را معنویت بخشید افزود:زائران باید قدر این فرصت را بدانند و انسان‌های نورانی باید برای رسیدن به کمال و معنویت به حج بروند.
 وی با تاکید بر اینکه باید تاثیر سفر به مکه در زندگی زائران نمود پیدا کند گفت: شاید کسی بار‌ها به سفر حج برود، اما چیزی نصیبش نشود به همین دلیل باید تلاش شود که قبل از رفتن به این سفر معنوی خود را پاک گرداند. 
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به عظمت حج تمتع گفت: اگر کسی مکنت مالی دارد باید به رفتن به سفر حج اهتمام داشته باشد.
مدیر حج و زیارت گیلان هم در این مراسم گفت: امسال ۸۷ هزارو ۵۵۰ نفر عازم حج تمتع میشوند که سهم گیلان از این تعداد ۶۳۰ زائر است.
اسکندری با بیان اینکه زائران گیلانی در قالب ۵ کاروان به مکه مشرف میشوند افزود: ۴ کاروان از رشت و یک کاروان از زائران گیلانی از تهران به مکه اعزام میشوند. 

در این مراسم‌همچنین زائران مناسک حج را به صورت نمادین انجام دادند.

دیگر خبرها

  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور