Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@22:33:12 GMT

اولویت اول در انتخاب شهردار رشت گزینه های بومی هستند

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۸۹۵۹۵

اولویت اول در انتخاب شهردار رشت گزینه های بومی هستند

رییس شورای شهر رشت با بیان اینکه در رابطه با انتخاب شهردار رشت با بزرگان شهر و استان مشورت می کنیم، گفت:  قطعا گزینه های بومی اولویت اول در انتخاب شهردار رشت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید امیرحسین علوی در گفت و گو با خبرنگار 8دی با اشاره به استعفای شهردار رشت، اظهار کرد: روند انتخاب شهردار جدید در حال بررسی است و ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: رایزنی ها در بحث انتخاب شهردار رشت در بحث بررسی و مطرح شدن گزینه ها شروع شده است البته هنوز این موارد به صورت غیر رسمی است.

رییس شورای اسلامی شهر رشت، گفت: جلسات مشورتی شورای اسلامی شهر رشت یازده نفره و با موضوع انتخاب شهردار تشکیل می شود تا به یک جمع بندی برسیم.

 

** با بزرگان شهر و استان مشورت می کنیم

علوی با اشاره به اینکه قطعا گزینه های بومی اولویت اول در انتخاب شهردار رشت هستند، تصریح کرد: در بحث انتخاب شهردار هم توصیه، راهنمایی و مشورت هایی می شود.

وی با بیان اینکه قطعا در این رابطه با بزرگان شهر و استان مشورت می کنیم، اظهار کرد: این نظر خود بنده است و شخصا به دنبال گزینه بومی، متخصص، جوان و با انگیزه هستم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 علیرضا زاکانی، شهردار تهران به همراه معاون حمل و نقل و ترافیک امروز در صحن شورا برای گزارشی درخصوص عملکرد این دوره مدیریت شهری حضور یافته بود. برخی از اعضای شورای شهر بحث قرارداد‌های چین را مطرح و خواستار شفافیت این موضوع شدند. یکی از اعضا به کنایه افشای این اسناد را به یکی از اعضا نسبت داد. در همین حال، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر فعال رسانه‌ای، افشاکننده را پروژه‌بگیر توصیف کرد که با واکنش برخی اعضا مواجه شد. مهدی عباسی اعلام کرد چرا قراردادی که عضو شورا ندارد را باید یک فعال رسانه‌ای داشته باشد! نحوه پاسخگویی شهردار و برخی مدافعان او در صحن باعث شد که وقتی زاکانی قصد پاسخگویی داشت، ناصر امانی، مهدی عباسی، مهدی اقرارایان، سوده نجفی، جعفر شربیانی و علی‌اصغر قائمی صحن شورا را ترک کنند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟