Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس‌جمهور، روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان را برادرانه و رو به گسترش دانست و اظهار داشت: امروز سطح روابط و همکاری‌های تهران – باکو در پرتو اراده سیاسی روسای جمهور دو کشور در همه زمینه‌ها در حال توسعه است.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری آنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور عصر شنبه در دیدار رامین قلی‌زاده وزیر حمل و نقل، ارتباطات و فناوری‌های نوین جمهوری آذربایجان، با بیان اینکه دو کشور از ظرفیت‌های زیادی برای تعمیق و تحکیم روابط دو جانبه برخوردار هستند، گفت: باید با فعال‌تر کردن کمیسیون مشترک اقتصادی همکاری‌های ایران و آذربایجان، در راستای بهره‌برداری از ظرفیت‌های همکاری به نفع دو ملت گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر رئیس‌جمهور، توسعه سطح همکاری‌های اقتصادی تهران – باکو بویژه در حوزه ارتباطات و فناوری‌های نوین را مورد تأکید قرار داد و گفت: با توجه به زمینه‌های بسیار مناسب تولیدات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در ایران، آمادگی داریم ضمن انتقال تجربیات خود در حوزه فناوری ارتباطات، همکاری‌های مشترکی در این حوزه با جمهوری آذربایجان داشته باشیم.

رامین قلی‌زاده وزیر حمل و نقل، ارتباطات و فناوری‌های نوین جمهوری آذربایجان نیز در این دیدار ضمن اظهار خرسندی از توسعه همکاری‌های تهران – باکو گفت: جمهوری آذربایجان به دنبال تقویت هر چه بیشتر همکاری‌های خود با جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف از جمله در زمینه حمل و نقل، تجارت الکترونیکی، امور گمرکی و پستی است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ انتخاب راه مشترک برای موفقیت: همکاری حمل و نقلی ازبکستان و آذربایجان

تین نیوز

میزان 300 تن کالا مابین دو کشور آذربایجان و ازبکستان جابجا شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از Tren news agency، میخائیل جباروف وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان از رشد قابل توجه در همکاری های حمل و نقل بین دو کشور آذربایجان و ازبکستان خبر داد. این سخنان در مجمع سرمایه گذاری تاشکند و در پانل با موضوع " راه مشترک برای موفقیت: ازبکستان و آذربایجان" مطرح شد.

او در این زمینه افزود: همکاری بین دو کشور در بخش حمل و نقل از دو سال پیش آغاز شد. ما به درک متقابل دست یافته ایم و یک سیاست تعرفه ای ویژه برای اطمینان از شرایط حمل و نقل راحت اعمال کرده ایم. دو کشور می توانند شاهد رشد قابل توجهی در این زمینه باشند. در این مدت 300 تن کالا از طریق خطوط جاده ای و ریلی جابجا شده است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • از سوء استفاده صهیونیست‌ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید
  • چرا سفر «نیچروان بارزانی» به ایران مهم است؟
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • مذاکره جمهوری آذربایجان و اروپا برای توسعه کریدور میانه
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • ◄ انتخاب راه مشترک برای موفقیت: همکاری حمل و نقلی ازبکستان و آذربایجان
  • تثبیت جایگاه ایران در منطقه پس از «وعده صادق»
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی