Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@10:50:29 GMT

جودو، برترین هیات ورزشی همدان شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۱۱۱۱

جودو، برترین هیات ورزشی همدان شد

همدان- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی همدان گفت: بر اساس ارزیابی منتشر شده از سوی واحد کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، هیات جودو در مجموع بخش های آقایان و بانوان به عنوان هیات برتر استان در چهار ماهه نخست امسال معرفی شد.

عباس قهرمانی روز یکشنبه در نشست روسا و نائب رئیسان هیات های ورزشی استان همدان اظهار داشت: در ارزیابی کارشناسان اداره ورزش و جوانان همدان، هیات جودو توانست بالاترین امتیاز را کسب کند همچنین هیات های قایقرانی ، تکواندو، ورزش های همگانی، شطرنج، کشتی ، وزنه برداری، بدمینتون، دوچرخه سواری و والیبال به ترتیب در رده های بعدی برترین ها قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در این ارزیابی هیات های بولینگ و بیلیارد، سوارکاری، تیراندازی، ناشنوایان، هندبال، اسکی، اسکواش، ووشو، هاکی و ورزش های سه گانه نیز به عنوان هیات های ضعیف مشخص شدند.
قهرمانی با بیان اینکه دلیل قرار گرفتن برخی از هیات های ورزشی در جمع ضعیف ترین ها تنها به دلیل ارایه نکردن عملکرد بوده است خاطرنشان کرد: کم توجهی در ارسال اطلاعات، اعزام نکردن ورزشکار به رقابت های کشوری، کاهش ورزشکاران سازمان یافته، برگزارنکردن لیگ های استانی و ارتقا ندادن سطح داوران و مربیان می تواند نقش مهمی در کاهش رتبه هیات هی ورزشی ا در این ارزیابی داشته باشد.
هم اکنون بیش از 70 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 50 رشته ورزشی در سطح استان همدان فعالیت دارند.
7520/1181

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ارزيابي هيات هاي ورزشي همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: هفته آینده مراسم تجلیل از ۱۵۱۷ نفر از قهرمانان ورزشی و دست‌اندرکاران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ را با حضور رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر + عکس

وی افزود: پاداش این عزیزان نیز مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان است که در این مراسم اهدا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کمیته ملی المپیک متولی بازی‌های المپیک است و اعتبارات خاص خود را دارد، تصریح کرد: وزارت ورزش نه تنها به وزنه برداری بلکه در رشته‌های المپیکی مثل تکواندو، کشتی و .. رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند، حتما کمک می‌کند.

هاشمی با اشاره به واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شده اند، عنوان کرد: این باشگاه‌ها متولی خاص خودشان را دارند. البته هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال آن را هم طی کند و برای این کار کمیسیونی تحت عنوان ماده 5 باشگاه‌ها را داریم.

کد خبر: 1229123 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین