Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون هندبال از حضور لژیونرها در بازی‌های آسیایی جاکارتا خبر داد و گفت: برادران استکی در مرحله دوم بازی‌های آسیایی به ما ملحق می‌شوند و مابقی لژیونرها هم مشکلی برای حضور در تیم ملی ندارند.

علیرضا رحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره آخرین وضعیت حضور لژیونرها در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: ما همانطور که از ابتدا گفتیم، بازی‌های آسیایی در تقویم فدراسیون جهانی نیست و با توجه به اینکه این رقابت‌ها با لیگ هندبال اروپا تقارن دارد از همین روی ممکن بود برخی باشگاه‌ها بازیکنان را در اختیار ما قرار ندهند اما از همان ابتدا ما مذاکرات را با باشگاه‌ها شروع کردیم و در نهایت موافقت حضور برخی بازیکنان را گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر به صورت قطعی پوریا نوروزی را در اختیار نداریم چرا که باشگاه او با ما همکاری نکرد. با باشگاه «چی‌اس‌ام بخارست» که برادران استکی را در اختیار دارد هم صحبت کردیم و طبق توافقات صورت گرفته این دو بازیکن را در مرحله اول بازی‌های آسیایی در اختیار نداریم و از مرحله دوم به تیم ما ملحق می‌شوند.‌ در تمرینات تیم ملی هم اکنون چند لژیونر به همراه دیگر بازیکنان حضور دارند و پنج شنبه هم همگی راهی مالزی می‌شوند و اردوی پنج روزه در این کشور حضور دارند و بعد از آن هم راهی اندونزی خواهند شد.

رحیمی عنوان کرد: خوشبختانه لژیونرهای دیگر از جمله شاهو ناصری و محسن باباصفری هم در جاکارتا حضور دارند. تاحدودی نگرانی‌ها بابت حضور لژیونرها کمتر شده است اما متاسفانه برادران استکی را در مرحله دوم بازی‌های آسیایی جاکارتا در اختیار داریم و از همین روی کار کمی سخت خواهد بود.

رئیس فدراسیون هندبال به حریفان ایران در جاکارتا اشاره کرد و گفت: ما در این مسابقات با تیم‌های قطر و مالزی همگروه هستیم. تیم قطر با توجه به اینکه بازیکنان چند ملیتی دارد کار مقابل آنها سخت است چرا که شناخت ما از آنها کم است، در هر حال تمام تلاش ما این است که در بازی‌های آسیایی جاکارتا بهترین نتیجه را بگیریم.

رحیمی همچنان در مورد عملکرد جوانان و کسب عنوان پنجمی در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: من از عملکرد بازیکنان با توجه به شرایطی که قبل از اعزام داشتند راضی هستم. ما نباید این جوانان را به حال خودشان رها کنیم ضمن اینکه قبل از اعزام به همین مسابقات ما هیچ اردوی تدارکاتی برای جوانان نداشتیم که به طور حتم اگر مسابقه تدارکاتی برای آنها درنظر می‌گرفتیم نتیجه بهتری کسب می‌کردند. ژاپن یکی از تیم‌هایی بود که به مرحله فینال راه پیدا کرد ولی مقابل ما به نتیجه تساوی رسید، این نتیجه نشان داد بازیکنان ما از نظر فنی عملکرد قابل قبولی دارند و اگر برنامه‌ریزی‌ها برای آنها خوب پیش برود بهتر از این نتیجه خواهند گرفت.

وی همچنین در مورد عملکرد ملی‌پوشان ساحلی در مسابقات جهانی عنوان کرد: به نظرم آنها هم خوب کار کردند. بالاخره مسابقات جهانی بود و حریفان همگی قدرتمند هستند. تیم ما توانست در جمع هشت تیم برتر قرار بگیرد. باتوجه به حریفان قدرتمند در مسابقات جهانی به نظرم ما نتیجه بدی نگرفته‌ایم.

رئیس فدراسیون هندبال در پاسخ به اینکه طبق قانون جدید بازنشستگی مصوب مجلس باید از ریاست فدراسیون خداحافظی کند، گفت: من بازنشسته وزارت ورزش و جوانان هستم و طبق قانون هر زمانی که بگویند باید از فدراسیون بروم و این کار را انجام خواهم داد.

انتهای پیام/4057

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۲۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دور یک هشتم نهایی پیکارهای جام حذفی به اتمام رسید که شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، مهمترین اتفاق این دور از پیکارها بود تا سرخ پوشان نیز به مانند رقیب دیرینه خود، از دور مسابقات کنار بروند.

با برگزاری این پیکارها، حالا تیم های راه یافته به دور بعدی مسابقات، در انتظار مشخص شدن حریفانشان هستند. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام‌ حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

آنگونه که از قبل و توسط سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی اعلام شده بود، مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز مهدی تاج اعلام کرده بود که فدراسیون فوتبال قصد دارد تا بازی فینال را در کرمان برگزار کند.

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش