Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران؛ اسلامی، استاندار مازندران طی نشست صميمي با دکتر مرتضي اکبري مديرعامل بانک قرض الحسنه مهرايران با اهداي لوح سپاس از خدمات بانك به منظور توانمندسازي زنان سرپرست خانوار تجليل كرد.

وی با حمایت از طرح های موثر این بانک در توانمندسازي نيازمندان واقعي جامعه به ويژه زنان سرپرست خانوار و بانوان بد سرپرست از تمامي سازمان ها و نهاد ها خواست تا با افتتاح حساب و انتقال بخشي از گردش مالي خود به شعب اين بانک به هم افزايي براي افزايش خدمات قابل ارائه به نيازمندان کمک كنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخشی از متن این تقدیر آمده است:
"باعنایت به اهمیت و ضرورت حمایت از اقشار آسیب پذير جامعه در جهت تحقق برنامه هاي هدفمند محروميت زدايي دولت تدبير و اميد، بدينوسيله از همراهي جنابعالي و مجموعه همکاران شما در استان مازندران در اعطاي تسهيلات قرض الحسنه به منظور تسهيل گري، کارگشايي و مساعدت مالي به طبقات نيازمند «موضوع تفاهمنامه آن بانک با معاونت محترم رئيس جمهور در امور زنان و خانواده» قدرداني مي نمايم.

امید است؛ با تدوام این همراهی ها و همکاری ها گامي موثر در مسير رفع مشکلات و موانع اقشار نيازمند و توسعه و شکوفايي اقتصادي و معيشتي خانواده هاي عزيز اين سرزمين برداشته شود."

شایان ذکر است، این بانک با اجرای طرح اندوخته بانوان مهر ایران تعداد ۳۳ هزار تسهيلات قرض الحسنه به اعتبار يک هزار ميليارد ريال را به حمايت از زنان سرپرست خانواده اختصاص داده است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست استانداران مازندران مهر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر پلیس از بانوان آبادانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، پلیس آبادان اعلام کرد در طرح نور ویژه عفاف و حجاب در شهرستان آبادان که همزمان با سراسر کشور از بیست و پنجم فروردین اجرایی شد، بانوان آبادانی در نقش همیاران آرامش با تکریم به قانون، فرهنگ و اصالت خود را به نمایش گذاشتند.

پلیس آبادان ضمن تشکر صمیمانه از همراهی شهروندان آبادانی به ویژه بانوان گرامی در حمایت از طرح نور، امنیت و آرامش همه شهروندان عزیز را خط قرمز خود می داند.

دیگر خبرها

  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود