Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مسائل معیشتی و اقتصادی مردم، گفت که برخی برای تامین هزینه‌های زندگی خود به فروش اعضای بدن همچون کلیه روی آورده‌اند.

هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌لیاقتی، ناکارآمدی و سستی دولت‌ها در این سال‌ها مانند رنج‌نامه‌ای است که هر روز بر مشکلات مردم افزوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیتی ایجاد شده که مردم این دوران توان تحلیل آن را ندارند. هر روز شاهد بیشتر شدن مشکلات هستیم، اما نه اراده‌ای برای حل آن وجود دارد و نه توانی.

وی افزود: از کردستان زیبا و کوله‌بران پیر و معلول آن، از سیستان و بلوچستان قهرمان با فقر و بیکاری عمیق‌اش، هرمزگان، کرمانشاه و ... و تمام ایران را ببینید. هنوز بر پیکره برخی شهرها آثار تجاوز Rape بعثی‌ها را می‌بینیم. اگر خسارت جنگ را نخواسته یا نتوانستیم بگیریم این رافع مسئولیت‌ دولت‌ها در بازسازی این شهرها نیست. شهرستان‌های مظلوم ایذه و باغ ملک فریادرسی نداشته‌اند و آن را با فقر و بیکاری رها کرده‌اید.

نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رنج بیکاری و بی‌آبی مردم ادامه دارد. این در حالی است که با نگاه‌های بخشی‌نگرانه و سیاست‌های غلط انتقال آب بین حوزه‌ای با هزینه بسیار بالا به مناطق دیگر مشکلات دیگری را به وجود آورد. مردم ایران را بدبخت کرده‌اید احترام و اعتماد به نفس آنها را گرفته‌اید. از فقر و بیچارگی نمی‌دانند چه کنند. برای تامین هزینه زندگی به فروش اعضای بدن از جمله کلیه روی آورده‌اند. با کشوری که یک درصد جمعیت جهان و هشت درصد منابع جهان را دارد ببینید چه کرده‌اید.

خادمی بیان کرد: کشور دچار اختلاس و فساد شده است. چرا کشورهای دیگر فساد را کنترل کرده‌اند اما ما نمی‌توانیم؟ آموزگاران کشور در فقر و تنگدستی به سر می‌برند. آن وقت انتظار داریم آینده‌ای روشن داشته باشیم؟

وی ادعا کرد: فساد اقتصادی مانند موریانه به تار و پود این کشور و مسئولین زده است. پذیرفته‌ایم که کشوری فاسد و ناکارآمد هستیم.

خادمی با بیان این که مقام معظم رهبری فرمودند فساد اقتصادی یک بیماری است. بیماری مسری که اگر جلوی آن گرفته نشود گسترش پیدا می‌کند ادعا کرد: جلوی آن را نگرفتیم و به همه زد.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری از فساد به عنوان اژدهای هفت سر یاد کردند و فرمودند با این اژدها مبارزه کنید چرا این مبارزه انجام نشد؟ سال‌هاست که بخشی از صنایع تولیدی کشور دچار تعطیلی شده‌اند کارخانه‌هایی همچون ارج و حتی کارخانه‌ معروف آدامس خروس نشان را هم تعطیل کردید. کالاهایی همچون سیگار و سنگ قبر را وارد می‌کنیم. هنوز زمان مبارزه با این مفاسد اقتصادی نرسیده؟ اکثر دولتمردان ۳۰ سال گذشته به مردم کشور ظلم کرده‌اند. به اعتماد مردم خیانت Cheat کردند. جوانان ما را نابود کردند. اگر ذره‌ای وجدان و غیرت داشتند به دلیل این همه ناکارآمدی ظلم، خیانت به جوانان خودشان را حلق‌آویز می‌کردند.

خادمی اعلام کرد: مردم سوال می‌کنند به چه دلیل برخی مسئولین که شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند فرزندانشان در آمریکا به سر می‌برند؟ اگر به گفته خود ایمان دارند چرا عزیزان خود را به کشور بر نمی‌گردانند؟ چرا این کشور آنها را اخراج نمی‌کند؟ تاریخ گواه می‌دهد شاید برخی دولتمردان ماموریت داشتند خلاف منافع ایران اقدام کنند. در کشورهای موفق معمولا پارلمان‌ها دولت‌ها را تشکیل می‌دهند و اگر دولت بد عمل کرد پارلمان دولت را منحل می‌کند.

وی در ادامه ادعا کرد: اما در کشور ما دولت تشکیل می‌شود عوامل دولت لیستی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی را به مردم ارائه می‌دهد. مردم کلانشهرها هم گاها به این لیست‌ها رای می‌دهند و مجلس شورای اسلامی و به حیات خلوت دولت تبدیل می‌شود و نماینده لیستی خود را فدایی دولت‌ها و وزرا می‌دانند. برخی از آنها هم وارد وزارتخانه‌هایی ثروتمند می‌شود و اجازه نظارت موثر را از مجلس شورای اسلامی می‌گیرند.

نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس شورای اسلامی با بیان این که این مردم با این دولت و مجالسی که ساخته‌اید هرگز توسعه و پیشرفت را نخواهید دید ادعا کرد: در ۴۰ سال گذشته حدود ۲۰۰ خانواده سرنوشت این کشور را به گروگان hostage گرفتند و از این وزارتخانه به آن وزارتخانه می‌روند.

خادمی افزود: برای برون رفت فوری و حل معضلات کشور باید از فسادهای اقتصادی و اختلاس‌ها پرده‌برداری شود. ۵۰ نفر از اختلاس‌گران و دزدان دولتی را محاکمه و به اشد مجازات برسانیم. دولتمردانی که ظرف ۳۰ سال گذشته این کشور را به این روز انداخته‌اند برکنار شوند و اموال آنها که از کشور برداشته‌اند به خزانه بازگردانده شود. فرمایشات رهبر معظم انقلاب مورد توجه همه مسئولین قرار گیرد. از خودمان، کشور و منطقه شناخت واقعی پیدا کنیم و متوجه شویم که از همه مردم دنیا باهوش‌تر و آگاه‌تر، شجاع‌تر نیستیم. از توهم و جوگیر شدن بپرهیزیم که می‌تواند سرنوشت کشور را تغییر دهد.

وی در پایان تاکید کرد: وطن‌پرست باشیم، دروغ نگوییم، سخت کار کنیم و دزدی theft نکنیم.

ایسنا

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آخرین کباب خوران شهرام جزایری پیش از دستگیری در مرز + فیلم

کتک خوردن بازکن سابق پرسپولیس از یک داور/ شکایت شد

مرد شیطان صفت پسربچه ای را به خرابه ای جنوب تهران برد

اولین فیلم از لحظه دستگیری شهرام جزایری هنگام فرار از مرز +عکس

دختر بودم و پنهانی صیغه امیر شدم / ویار بارداریم راز مرا لو داد

تجاوز چگونه در وجود انسان ها رشد می کند!؟

سرنوشت وحشتناک نوزاد 3 ماهه در ماشین همانند بنیتا + عکس

وقتی جنازه برادرم را دیدم دستانش از پوست آویزان بود + عکس

سرنوشت عجیب لیلی در استخر خانه فساد +عکس

تجاوز مرد شیطان صفت به کودکان بی سرپناه !

3 روز مانده به پایان خدمت سربازی راز شومی از زنم فهمیدم! +فیلم گفتگو

بلایی که بر سر نوعروس 16 ساله در خانه مجردی آمد / او با پسرهای غریبه قرار مرار می گذاشت!

پرونده سکه های 100 میلیاردتومانی یک پادو در تهران

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت تجاوز Rape اقتصادی خیانت Cheat گروگان hostage دزدی theft خانواده گروگان ملک سرنوشت ایذه عکس روزنامه حوادث جوان ایران دستگیر شد عروس فیلم حوادث تهران دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با تاکید بر اینکه آواربرداری از یک خرابی ۱۰ساله زمانبر است، گفت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود و در چند سال متمادی درگیر تورم بالای ۴۰ درصد بود اما دولتِ مردمی تمام این‌ها را ساماندهی کرد، نرخ تورم و رشد نقدینگی را به شدت کاهش یافت.

به گزارش ایرنا، «سپهر خلجی» رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، با اشاره به سخن‌پراکنی برخی رسانه‌ها که با بیان عباراتی همچون «دولت کجاست؟» سعی در کمرنگ نشان دادن دستاوردهای دولت سیزدهم داشتند، گفت: آن‌ها که می‌گویند نقش دولت کجاست باید به این اقدامات توجه داشته باشند. تورم کشور در فروردین ماه وارد کانال ۳۰ درصد شد، این در حالی است که در سال گذشته نیز شاهد کاهش تورم بودیم و اما کاهش آن به کانال ۳۰ درصد دستاورد 

آواربرداری از خرابی ۱۰ساله زمانبر است

وی با تاکید بر اینکه آواربرداری از یک خرابی ۱۰ساله زمانبر است، تصریح کرد: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود و در چند سال متمادی درگیر تورم بالای ۴۰ درصد بود اما دولتِ مردمی تمام این کارها در ۲ سال و نیم انجام داد، نرخ تورم به میزان قابل توجهی کاهش یافت، رشد نقدینگی به شدت کاهش یافت از بیش از ۴۰ درصد به ۲۴ درصد رسید.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با تاکید بر اینکه نیم نگاهی به این دستاوردها نشان می‌دهد که دولت نقش سیاستگذاری و اجرایی خود را به خوبی انجام می‌دهد، بیان داشت: سیاست‌های تبیین شده با همین رویکرد فعلی در حوزه‌های اقتصادی و بین‌المللی و با قوت در حال پیش رفتن است. نمونه آن سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکاست که اتفاق بسیار مهمی است پاکستان یکی از همسایگان مهم ماست که پیوندهای فرهنگی بسیار و ناگسستنی با یکدیگر داریم. در پاکستان شاهد استقبال بی‌نظیر از رئیس‌جمهور بودیم که این نیز پیام مهمی به همگان مخابره کرد.

قادریم در تحولات منطقه‌ای سیاست‌های خود را اجرا و اعمال کنیم

خلجی افزود: پروژه عظیمی که در سریلانکا رقم خورد نیز نشان داد که جمهوری اسلامی این توان را دارد که در حوزه تحولات منطقه‌ای سیاست‌های خود را اجرا و حتی اعمال کند.

اعلام کرد: در طول ۲ تا سه هفته گذشته اقدامات بسیار مهمی در سطح ملی و بین‌المللی انجام دادیم که اینها به اتکا پشتوانه مردم بوده است، شما دیدید که جمهوری اسلامی ایران در مسائل منطقه‌ای با اتکا به ظرفیت مردم و به اعتماد و پشتوانه مردم در مقابل زورگویی و جریان سلطه با اقتدار ایستاد.

وی با تاکید بر اینکه اقدام نیروهای مسلح کشورمان بسیاری از مناسبات و تحلیل‌های مرتبط با موضوعات بین‌المللی را تغییر داد، افزود: تمام دنیا، اعم از دوست و دشمن پیام پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را دریافت کردند و این نتیجه یک انسجام و وحدت کلمه است که امروز در ارکان مختلف نظام وجود دارد و به حمدالله دولت نقش مهمی در کمک به همه این مباحث دارد.

خلجی تصریح کرد: در همین ایام که شرایط بین‌المللی دستخوش تغییراتی بود، رئیس جمهور به استان سمنان رفتند؛ این موضوع حاکی از این است که همه چیز در حال تدبیر است و بعد استقبال مردم را می‌بینید و ادامه پیدا کردن سفر ایشان از یک روز به دو روز و ادامه سفر به شهرستان دامغان، یک پیام روشنی برای همه طرف‌ها داشت. در بسیاری از کشورها با اتفاق کمترین مسائل امنیتی سفرها را لغو می‌کنند اما اینجا در اوج اقتدارآفرینی ارکان نظام علیه دشمن، آیت الله رئیسی به توسعه و پیشرفت استان سمنان و کشور توجه دارند و لذا تمام سفرهای از قبل پیش‌بینی شده مطابق برنامه انجام می‌شود.

مردم پشتوانه نظام هستند

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: درهمین ایامی که جمهوری اسلامی اراده کرد که پاسخ دشمن را قاطع و اثربخش بدهد، بسیاری از مسافرت‌های مسئولان و سران کشورها لغو شد. اینها همه پیام است و نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی مطابق فرمایش حضرت آقا از نظر ساخت درونی نظام و ظرفیت‌های بزرگ و اعتمادی که نظام به پشتوانه مردم دارد کارها در حال جلو رفتن است.

دیگر خبرها

  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • مالیات بر سوداگری برای کند کردن تیغ سوداگران است/گام بلند مجلس برای هزینه دار کردن فعالیت های سوداگرانه و دلالی
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد