Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

 سی‌و‌دومین مجمع عمومی عادی سالیانه اتحادیه مردادماه سال 97 در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد.

​به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اتحادیه اتوبوس‌رانی‌های شهری کشور، در این جلسه هیربد معصومی معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و مرضیه حصاری مدیرکل دفتر حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و مدیران و روسا سازمان‌های اتوبوس‌رانی و سازمان‌های حمل‌ونقل بار و مسافر و کارشناسان این حوزه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در ساعات آغازین جلسه، آقای حمیدرضا ناصری رییس هیات‌مدیره و محسن مسلم‌خانی مدیرعامل اتحادیه اتوبوس‌رانی گزارشی از اقدامات انجام‌شده در طی سال گذشته و مطالبی در خصوص برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت جدید جهت ارتقای سطح‌کیفی اتحادیه عنوان نمودند.

 در ادامه جلسه با اهدا لوح‌سپاس از طرف هوشنگ خندان‌دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور به سهیل امامی امین رییس سابق هیات‌مدیره، از عملکرد موفق و زحمات ایشان تجلیل شد.

در پایان، پس از برگزاری مراسم مجمع و ارائه گزارشات مربوطه، انتخابات هیات‌مدیره و انتخابات بازرس برگزار شد که از 11 داوطلب در انتخابات هیات‌مدیره اسامی هیات‌‌مدیره جدید اعلام گردید:

1-    جناب آقای هوشنگ لطف‌اله‌پور رییس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری نسیم شهر

2-    جناب آقای حمیدرضا ناصری مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز

3-    جناب آقای سیامک میرانی مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری ملارد

4-    جناب آقای یداله غلامپور رییس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بیرجند

5-    جناب آقای سیدکوروش حسینی‌زاده مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری اهواز

و اعضای علی‌البدل: افشین لرزنگنه رییس سازمان حمل‌ونقل مسافر کرمانشاه و حمیدرضا حجی‌زاده رییس سازمان مدیریت حمل‌ونقل گنبدکاووس

در انتخاب بازرس قانونی مجمع نیز  آقایان مژدهی‌فرد، هادی و سوری داوطلب گردیدند که  سوری با اکثریت آرا به مدت یک‌سال به‌عنوان بازرس مجمع انتخاب شد. 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: انتخابات شهری و روستایی معاون وزارت کشور هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد

سرمربی تیم فوتبال سایپا که از لیگ دسته اول موفق به صعود به لیگ برتر نشده و فاصله زیادی با صدرنشین دارد، از سمت خود برکنار شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه سایپا، در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال و با تصمیم هیات مدیره این باشگاه، مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری تیم سایپا کنار گذاشته شد.

در نشست هیات مدیره باشگاه سایپا مقرر شد مهدی حسینی‌نسب در دیدارهای باقیمانده، هدایت نارنجی‌پوشان را برعهده بگیرد. سایپا با 41 امتیاز، در جایگاه ششم جدول لیگ دسته اول فوتبال ایستاده است و شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

دیگر خبرها

  • مجمع‌عمومی اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی برگزار می‌شود
  • نوزدهمین مجمع‌عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور برگزار می‌شود
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات‌مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد