Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان از تقویت سامانه‌های هوشمند تردد شمار و مدیریت ترافیکی در استان سمنان خبر داد و گفت: در تیرماه امسال بیش از ۲۳ هزار مورد تخلف رانندگی در جاده‌های استان ثبت شد. ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، احسان منصور کیایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم‌زمان با آغاز ایام تعطیلات تابستانی میزان مسافرت‌های مردم نیز  در سطح کشور افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش تردد خودرو در تیرماه امسال در مقایسه با سایر ماه‌های عادی سال خاطرنشان کرد: میزان تردد خودروها به‌صورت الکترونیکی در سطح استان سمنان شمار می‌شود.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان با اشاره به اینکه تعطیلات نوروز و ایام تابستان از زمان‌های پیک مسافرتی است افزود: تقویت سامانه‌های هوشمند تردد شمار،مدیریت ترافیکی و ثبت تخلف در مسیرهای مواصلاتی استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

وی با تأکید بر لزوم حفظ امنیت مسافران در مسیر جاده‌ها و کاهش نقاط حادثه‌خیز برای کاهش میزان تصادفات تصریح کرد: 54 دستگاه تردد شمار و 59 سامانه ثبت تخلف در سطح  جاده‌های استان فعال است.

منصور کیایی با بیان اینکه در این مدت بیش از 23 هزار تخلف از سوی این سامانه‌ها ثبت‌شده است تأکید کرد: پرترددترین محور استان سمنان واقع در شریف‌آباد – ایوانکی بود و باید برای سامان‌دهی مسافران در این مسیر اقدامی اساسی شود.

وی ابراز داشت: 23 درصد  از ترددهای ثبت‌شده از مجموع ترددهایی که در یک ماه اخیر از سوی این سامانه‌های هوشمند ثبت‌شده بود شامل خودروهای سنگین می‌شود.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان با اشاره به موقعیت جغرافیایی این استان بیان کرد: عموم مردم می‌توانند از شماره تلفنی گویا 141 نسبت به وضعیت راه‌ها پیش از سفر مطلع شوند.

انتهای پیام/ ز

R41366/P41362/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از اجرای طرح بزرگ آموزش ایمنی تردد عابران و موتورسواران به مدت دو هفته در ۵۰ روستای استان خبر داد و گفت: اجرای این طرح امروز در روستای لیفشاگرد صومعه‌سرا و نصیر محله شفت آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، غلامعلی نیک‌فهم امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ارائه آموزش‌های ترافیکی به کاربران آسیب‌پذیر جاده‌ها از جمله برنامه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان است، اظهار کرد: طرح افزایش ایمنی تردد موتورسواران و عابران پیاده در ۵۰ روستای استان گیلان به مدت دو هفته اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح امروز در روستای لیفشاگرد صومعه‌سرا و نصیر محله شفت آغاز شد، افزود: روستاهای شهرستان‌های رشت بخش مرکزی و کوچصفهان، صومعه‌سرا، شفت، آستانه، تالش، بندرانزلی، خمام، لنگرود، و رودسر در طرح آموزش ایمنی تردد عابران و موتورسواران شرکت خواهند داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان کاهش خطرات حین تردد و جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار ترافیکی را از اهداف این طرح است، خاطرنشان کرد: سالانه تعداد بسیار زیادی از عابران پیاده و موتورسیکلت‌سواران به علت رعایت نکردن ایمنی عبور و مرور با انجام رفتارهای پرخطر، با معرض خطر قر دادن دیگران، جان خود را در راه‌های برون‌شهری از دست می‌دهند.

نیک‌فهم با اشاره به کاهش آمار تلفات و مصدومان ناشی از وقوع سوانح جاده‌ای تصریح کرد: بر اساس نتایج مثبت گذشته، مرحله جدید از طرح آموزش موتورسواران و عابران پیاده با توجه به اهداف یاد شده در سطح روستاهای استان گیلان اجرایی می‌شود.

کد خبر 748906

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان