Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا متین پور، بابیان اینکه بخش قابل‌توجهی از کمک‌های بلاعوض این نهاد از محل صدقه مردم نیکوکار استان اصفهان پرداخت می‌شود، تأکید کرد: صدقه جمع‌آوری‌شده در هر منطقه به مصرف نیازمندان همان محل می‌رسد و به‌هیچ‌وجه از شهر و استان خارج نمی‌شود.

وی شمارخانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان را نزدیک به ۱۰۰ هزار خانوار اعلام و خاطر نشان کرد: در بهار امسال بیش از شش میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان صدقه از سراسر استان جمع‌آوری شد که سهم هر خانوار از صدقه جمع‌آوری‌شده به‌طور میانگین در حدود ۲۱ هزار تومان در ماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه کمیته امداد خدمات متنوعی به جامعه تحت حمایت خود ارائه می‌کند، گفت: این خدمات از محل کمک‌های مردم و بودجه دولتی تأمین می‌شود که سهم کمک‌های مردمی از کل خدمات ارائه‌شده توسط این نهاد نزدیک به ۳۰ درصد است.

متین پور ، مبارزه مؤثر با فقر را نیازمند مشارکت بیشتر مردم دانست و افزود: کمیته امداد اصفهان برای دسترسی مردم نیکوکار استان به روش‌های جدید و آسان برای کمک به نیازمندان اقدام به راه‌اندازی چندین سامانه الکترونیکی و غیرحضوری کرده است.

وی افزود: تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ از همه خطوط تلفن به‌صورت رایگان، شماره‌گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، ارسال عدد یک به شماره پیامکی ۸۸۷۷ برای عضویت در بخش صدقه روزانه  و مراجعه به تارنمای Isfahan.emdad.ir ازجمله مهم‌ترین راه‌های مشارکت غیرحضوری مردم نیکوکار استان برای کمک به همشهریان نیازمند خود است.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • بهار پربارش امسال با افزایش متوسط بارندگی استان فارس در سامانه بارشی اخیر
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه