Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@22:50:01 GMT

شمار قربانیان سیل هند به ۸۰ تن رسید

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۲۶۶۸۵

حوادث رکنا: جاری شدن سیل در شمال شرق هند موجب کشته شدن دست کم ۸۰ تن شده است.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، بارش باران‎های موسمی باعث جاری شدن سیل در شمال شرق هند و کشته شدن دست کم ۸۰ تن شده است. 
هر ساله در فصل باران‎های موسمی در هند- که معمولاً از ماه ژوئن آغاز و تا ماه سپتامبر ادامه می‎یابد- ده‎ها هزار ساختمان و منزل مسکونی را سیلاب فرا می‎گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ماه مه امسال تاکنون، بیش از ۵۴۵ تن در هند بر اثر سیل و رانش زمین کشته شده و بیش از یک میلیون تن تحت تأثیر این بلایای طبیعی قرار گرفته‎اند. 
سانجای کومار، رئیس بخش مدیریت بحران در استان اوتار پرادش در غرب بیهار گفت: از روز پنجشنبه تاکنون به دنبال بارش سنگین باران‌های موسمی، حدود ۸۰ تن از مردم بر اثر فروریختن خانه‎ها یا دیوار‌ها در این منطقه کشته شده‎اند. سیلاب حتی به درون بیمارستانی که بیماران در آن بستری هستند، نفوذ کرده و کف بیمارستان را که تخت‌های بیماران و تجهیزات پزشکی در آن قرار دارد، حدود بیست سانتی‌متر آب فراگرفته است. 
استان‎های همجوار استان اوتار پرادش نیز با هشدار سیل و رانش زمین مواجه شده‎اند و مقامات محلی تاکنون سه هزار تن را از مناطق نزدیک رود یامونا که سطح آبِ آن بسیار بالا آمده است، تخلیه کرده‎اند. یک پل Bridge ۱۵۰ ساله‎ آهنی که آب این رود تا زیرِ سطح آن بالا آمده، تا اطلاع ثانوی بسته شده است.
در استان آسام حدود دویست هزار تن در اردوگاه‎های موقتی به‎سر می‎برند. بارش سنگین باران‎های موسمی حتی در شهر بمبئی باعث جاری شدن سیل و اخلال در عبور و مرور خودرو‌ها شده است.
 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

چالش رقص خیابانی کار دست دختر جوان داد +فیلم

مردان شیطان صفت کبری 14 ساله را محاصره کردند! + عکس

گذرنامه عجیب شهرام جزایری +عکس و سند

مردان شیطان صفت کبری 14 ساله را محاصره کردند! + عکس

رشد 2 دست نوزاد روی شکم یک دختربچه! + عکس های عجیب

صدور کیفرخواست برای مهرداد میناوند !

جواب بله دختر 19 ساله تبریزی برای صیغه شدن / 100 جوان به دام افتادند!

روش خنده‌دار یک زندانی برای فرار از زندان + تصویر

تجاوز گروهی وحشیانه به دختر 17 ساله در استخر خصوصی

دار زدن کبری رضایی 14 ساله با چادر در مقابل خانه اش + عکس

تجاوزهای سریالی به 2 پسر در مکانی مقدس!+ عکس

تجاوز وحشیانه برادر شوهر به عروس جوان / این زن در جنوب تهران قتل عام به راه انداخت + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents منزل پزشکی پل Bridge اخبار حوادث سیل قربانیان کشته شدن هند شمال شرق عکس حوادث دستگیر شد زن جوان دختر ایران تصاویر فیلم زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرمانده حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: قاچاقچیان که از کنگاور استان کرمانشاه در حال حمل پرنده‌ها بودند، شناسایی و بامداد هفتم اردیبهشت در گلوگاه انتظامی شهید زارعی همدان دستگیر شدند.

رضا دانش پژوه با اشاره به اینکه در این زمینه ۷ نفر بازداشت و به مراجع قضایی تحویل داده شدند، افزود: جوجه چکاوک‌ها ۴۶۳ قطعه بودند که هم اکنون در اداره کل محیط زیست نگهداری و تغذیه می‌شوند.

او همچنین گفت: چکاوک‌ها نقش موثری در چرخه محیط زیست دارند و از آفت کش‌های طبیعی به شمار می‌روند.

 مدیر نظارت بر امور حیات وحش استان همدان هم گفت: حذف یکباره این شمار پرنده ممکن است به انقراض منطقه‌ای چکاوک‌ها منجر شود.

عیرضا محمدی افزود: این جوجه چکاوک‌ها یک تا دو هفته باید توسط محیط بانان تغذیه شوند و سپس به طبیعت باز گردند.

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید
  • شمار شهداء غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر
  • طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گور‌های دسته‌جمعی