Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر رشت، شورای پنجم را شورایی با فراکسیون کار و عمل توصیف کرد و گفت: مهم‌ترین استراتژی ما در انتخاب شهردار آتی این است که شهردار باید بومی باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، عضو شورای شهر رشت، یکی از عوامل توسعه نیافتگی رشت را عدم ثبات در مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: از زمان شکل گیری بلدیه تاکنون، رشت ۶۸ شهردار داشته است و کوتاهترین عمر شهرداران از زمان شکل گیری شوراهای شهر بوده است و رشت میانگین هر ۹ ماه یک شهردار و سرپرست داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد رمضانپور با اشاره به پروسه انتخاب شهردار اسبق تصریح کرد: شورای پنجم ترکیبی از سلایق مختلف سیاسی و سنی است و اگرچه روزهای نخست این همراهی سخت به نظر می‌رسید ولی با درایت اعضای شورا، این وحدت و همدلی ایجاد شد و خروجی آن انتخاب شهرداری غیر بومی با ۱۱ رای بود. وی تصریح کرد: اگر چه مردم انتظار داشتند یک شهردار بومی انتخاب شود ولی تجربه و تخصص نصرتی و همدلی در این انتخاب موجب شد، شهروندان نیز به رای منتخبان خود در شورای شهر احترام بگذارند و مواضع طولانی مدت نگرفته و در انتخاب یک شهردار غیر بومی عقب نشینی کردند. رمضانپور شورای پنجم را شورایی با فراکسیون کار و عمل توصیف کرد و افزود: مهم‌ترین استراتژی ما در انتخاب شهردار آتی این است که شهردار باید بومی باشد. اگر فرد غیر بومی نمره ۱۰۰ داشته باشد، و فرد بومی نمره ۷۰ داشته باشد، شهردار بومی به مراتب بهتر از شهردار غیر بومی با نمره ۱۰۰ است زیرا منابع مالی شهر، وضعیت نیروی انسانی و شهر را به خوبی می شناسد.   رمضانپور تاکید کرد: عدم ثبات در مدیریت شهری، مجموعه شهرداری را دچار چالش کرده و موجب ضعف در مدیریت شهری می شود و عدم وحدت می تواند آسیب زا باشد. وظیفه داریم به شهردار آتی بگوییم، جانشین پروری کند. چرا باید امروز چراغ بدست در مناطق به دنبال یک مدیر برای شهرداری باشیم.   وی عملکرد شورای پنجم را برای یکسال نخست کاری مثبت ارزیابی کرد و گفت: در مجموع عملکرد شورای پنجم را در این یکسال خوب می بینم و امیدوارم با رفتن فرد با تجربه‌ای همچون شکریه و ورود جوان تحصیلکرده و پرانرژی چون آقای ذاکری، برای ۳ سال آتی بتوانیم روند توسعه رشت را سرعت بیشتری داده و در پایان عمر شورای پنجم، به رشت بهتر و برتر دست یابیم.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت شورای شهر شهرداری منابع مالی نیروی انسانی شهردار رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند

 

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمن علیه ملت ایران اظهار کرد : یاس و نومیدی که شامل حال دشمنان شده آنها را از این مسیر باز نداشته و آنان اکنون در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و بنابراین باید بسیار هوشیارانه عمل  ودائما آنان را رصد کنیم .

او افزود: طی چهل و پنج سال عمر انقلاب اسلامی شیطان بزرگ و پیروان او دائما در سیاست‌های خود علیه جمهوری اسلامی شکست می‌خورند اما باز هم اقدام به توطئه گری می‌کنند. 

مصباحی مقدم متذکر شد: یکی از مسائلی که باید بسیار به آن اهتمام داشته باشیم تربیت کودکان و نوجوانان است تا نسل جدید تحت تاثیر القائات دشمنان قرار نگیرد .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این امر نیازمند آموزش و استفاده از استراتژی دشمن شناسی است بنابراین ضمن ناامید کردن دشمن در عرصه های مختلف باید همواره مراقب باشیم تا به واسطه آنان از روزنه های دیگر گزیده نشویم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • رویارویی حساس قرقیزستان و افغانستان
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند