Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-02@00:26:12 GMT

بررسی خودرو بی وای دی s7

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۱۹۱۵

رپورتاژ / بی وای دیS7 بزرگترین شاسی بلند کمپانی چینی بی وای دی است که توسط شرکت کارمانیا در ایران تولید و عرضه می‌شود.

بی وای دیS7   بزرگترین شاسی بلند کمپانی چینی بی وای دی است که توسط شرکت کارمانیا در ایران تولید و عرضه می‌شود. نخستین حضور این خودرو در ایران، به نمایشگاه خودرو تهران سال گذشته بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شاسی بلند بی وای دی s7 ابعاد نسبتا بزرگی دارد و به نوعی برادر بزرگ بی وای دی S6 محسوب می‌شود. s7 محصول بی وای دی در صورت حضور در بازار باید به رقابت با یک رقیب خوشنام یعنی چری تیگو 7 بپردازد چراکه از نظر قیمت و کلاس، این دو خودرو نزدیک به هم هستند.

بی وای دی S7 از زبان طراحی معروف بی وای دی بهره می‌برد که پیش از این در بی وای دی S6 دیده‌ایم. این طراحی یادآور نسل قدیمی لکسوس RX و نیز نیسان X-Trail است و به دلیل الگوبرداری از این خودروها، باید بی وای دی S7 را باتوجه به هنر دست طراحان ژاپنی خودرو زیبایی بدانیم. این شاسی بلند چینی را از نظر طراحی باید در مجموع خودرو خوبی بدانیم اما در مقایسه با چری تیگو 7 شانس کمتری برای دیده شدن دارد. مقایسه خودرو

کی از نقاط قوت بی وای دی S7، طراحی داخلی آن است و کمپانی چینی با استفاده گسترده از چرم و چوب، وضعیت مطلوبی را برای کابین این خودرو به وجود آورده است. البته بسیاری از بخش‌ها با استفاده از پلاستیک ساخته شده‌اند و همین موضوع می‌تواند یکی از نکات منفی آن باشد. طراحی کابین بی وای دی S7 ساده و عاری از پیچیدگی است و یک نمایشگر بزرگ 10.1 اینچی در مرکز داشبورد، برای سیستم اطلاعات و سرگرمی در نظر گرفته شده است. این نمایشگر کنترل سیستم صوتی را هم بر عهده دارد که امکان استفاده از USB، AUX و حافظه SD را فراهم می‌کند.

بی وای دی S7 یک شاسی بلند سه ردیفه است به این معنا که سه ردیف صندلی در داخل کابین برای سرنشینان در نظر گرفته شده است. اما صندلی‌های ردیف سوم در حالت عادی جمع هستند و بخشی از فضای بار محسوب می‌شوند.

کمپانی بی وای دی، لیست کاملی از تجهیزات رفاهی را برای بزرگترین شاسی بلند خود در نظر گرفته که از بین آنها می‌توانیم به امکان روشن کردن موتور از راه دور (Remote Engine Starter)، ایربگهای SRS دو وضعیتی برای سرنشینان جلو، دارای ایربگهای جانبی و پرده ای، دوربین 360 درجه، دوربین ثبت وقایع، پشت آینه داخلی دید عقب با ورودی کارت حافظه (Crash Camera)، سیستم نمایشگر فشار باد لاستیک TPMS، سنسورهای پارک جلو و عقب، سیستم تهویه مطبوع با تکنولوژی تصفیه آلودگیها و ذرات معلق داخل خودرو، مجهز به سیستم اتولایت (سیستم اتوماتیک چراغهای جلو)، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، سیستم حافظه یکپارچه (برای صندلی راننده، وضعیت غربیلک فرمان و آینه های جانبی)، آینه های جانبی برقی همرنگ بدنه مجهز به گرمکن و چراغ LED زیر آینه، آینه دید عقب الکتروکرومیک، گرمکن و سردکن صندلی راننده و سرنشین جلو، قابلیت تنظیم برقی صندلی راننده در 12 جهت، قابلیت تنظیم برقی صندلی سرنشین جلو در 4 جهت، صفحه کیلومتر تمام LCD با صفحه 1/12 اینچی TFT، خروجی برق 12 ولتی، روکش چرم مصنوعی غربیلک فرمان به همراه دکمه های کنترل سیستم صوتی، بلوتوث، کروز کنترل و دوربین 360 درجه، سانروف پانورامیک، اسپویلر عقب، قطب نمای LCD روی کنسول وسط، سیستم پخش استریو سوراند مجهز به 9 بلندگو اشاره کنیم.

بی وای دی S7 را می‌توان یکی از بهترین محصولات کمپانی چینی بی وای دی دانست که به زودی وارد بازار ایران خواهد شد. اما باتوجه به عملکرد ضعیف نه چندان خوب شرکت کارمانیا و سابقه نه چندان خوب آن درباره بی وای دی S6، باید ببینیم این اتفاق برای S7 هم رخ خواهد داد و یا اینکه کارمانیا از گذشته درس می‌گیرد و این خودرو خوش قیمت خوب را به شکل خوبی به بازار عرضه می‌کند. 

بی وای دی S7 در بازار ایران رقیبی چون چری تیگو 7 را در مقابل دارد که از نظر طراحی یک سروگردن بالاتر از محصول بی وای دی است. اما باید قیمت بگوییم بی وای دی S7 در بخش قوای محرکه و تجهیزات عملکرد به مراتب بهتری دارد و این خورد می‌تواند رقیب چینی خود را از نظر کیفیت قیمت به راحتی پشت سر بگذارد.  صندلی اداری

رنو ساندرو یک هاچبک کوچک و اقتصادی فرانسوی است که از سال 94 تاکنون توسط پارس خودرو تولید و عرضه می‌شود. ساندرو به دلیل ویژگی‌های فنی خوبی که دارد و به دلیل اینکه خودرو قابل اعتمادی است، مورد استقبال کاربران ایرانی قرار گرفته و فروش خوبی را تجربه می‌کند. بازاریابی اینترنتی

 

ساندرو در بازار جهانی با نام داچیا ساندرو شناخته می‌شود که داچیا زیرشاخه رومانیایی رنو محسوب می‌شود و به نوعی ساندرو را باید محصول همکاری داچیا و رنو بدانیم. چندی قبل نسل جدید رنو ساندرو هم معرفی شد که البته مدلی که در ایران تولید می‌شود، همان نسل اول است که بر اساس پلتفرم تندر 90 یا داچیا لوگان ساخته شده. نسل دوم ساندرو در طراحی ظاهری و داخلی تغییراتی را تجربه کرده و کمی از آن حالت خسته کننده بیرون آمده است. طراحی خارجی آن شباهت زیادی به نس دو لوگان یا همان رنو سیمبل دارد.

 

 

 

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه

 سرهنگ  علی میر   اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان حین گشت زنی هدفمند در سطح شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

  وی افزود: در بررسی اولیه و اخذ استعلامات فنی مشخص شد خودرو مذکور سابقه سرقت از استان تهران را داشته و دستور توقیف قضایی دارد که با اقدام به موقع و موثر بلافاصله خودرو مذکور توقیف گردید.

  فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

  

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • واژگونی یکدستگاه  خودروی ساندرو در محور  ارومیه _ تبریز ۲مصدوم برجای گذاشت
  • طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)
  • سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه
  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • آپشن جدید خودرو‌های آمریکا
  • خودرو جنسیس GV80 2025 چه مشخصاتی دارد؟
  • سانتافه 2024؛ جوجه اردک زشت کره ای در نمایشگاه خودرو پکن (+تصاویر)
  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی