Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

،‌محمد پولادگر در حاشیه مراسم بدرقه کاروان ایران به بازی‌های آسیایی اظهار داشت: به رسم سنت حسنه و با همت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش مراسم بدرقه برگزار می‌شود و این مراسم خیلی در روحیه ورزشکاران تأثیرگذار است و امیدواریم با دعای خیر مردم حمایت دولت در رویدادهای حساس بچه‌ها نماینده شایسته‌ای باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد شرایط تکواندو عنوان کرد: شرایط خوب است و بچه‌ها در اردو حضور دارند و 22 مرداد به جاکارتا اعزام می‌شوند. شرایط این دوره خیلی خاص است و متفاوت از دوره‌های قبل است. کار بسیار سخت‌تر شده و امیدواریم بچه‌ها با تلاش خود بر این سختی غلبه کنند. ما قطعاً تیم اصلی را به بازی‌های آسیایی اعزام خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون تکواندو در مورد اینکه پیش‌بینی‌تان از کسب مدال چگونه است،‌گفت: امید زیادی داریم اما همانطور که گفتم شرایط این دوره متفاوت است رشته جدیدی اضافه شده و ما تجربه‌ای نداریم. یک مربی خارجی آورده‌ایم اما زمان کم بود و این مربی تنها 4 ماه کار کرده است. در اوزان هم 8 وزن به 5 وزن تبدیل شده است.

پولادگر در مورد اینکه یکی از مربیان اردو را رها کرده است و دلیل آن چه بوده‌، گفت: حاشیه دیگری ندارید به آن بپردازید!

خبرنگاری در ادامه از او پرسید مردم می‌خواهند بدانند چرا یک مربی اردو را ترک کرده است و آیا این حاشیه است که پولادگر پاسخ داد:‌اخبار ناخوشایندی نیست وقتی خودش اردو را ترک می‌کند ما چه کار می‌توانیم کنیم. کسی که در روزنامه‌ها صحبت می‌کند حتماً نمی‌خواهد به ما بگوید. ما در بازی‌های المپیک و بازی‌های آسیایی محدودیت اعزام نفرات داریم و برای 5 ورزشکار بیش از دو مربی نمی‌توانیم اعزام کنیم دلیل ترک اردو هم همین بوده است.  این آقا حتماً می‌خواست که اعزام شود.

وی در مورد اینکه نام او هم جزو افراد بازنشسته است،‌گفت: این موضوع شامل حال من نمی‌شود و بازار شایعه و دروغ زیاد است. متأسفیم که برخی رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها معتبر کشور در حالی که می‌توانند تحقیق کنند خبری را منتشر می‌کنند. آنها می‌توانند به چیزهای مهم‌تر بپردازند.

انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مدت‌هاست که گوشزد می‌کنم ما وضعیت خوبی نداریم و کاهش انگیزه ما در بازی باعث شده که آنچنان که باید نتوانیم امتیاز کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، رضا عنایتی شامگاه -سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در نشست خبری بعد از بازی با تیم شمس‌آذر اظهار کرد: مدت‌هاست که گوشزد می‌کنم ما وضعیت خوبی نداریم و کاهش انگیزه ما در بازی باعث شده که آنچنان که باید نتوانیم امتیاز کسب کنیم.

وی اضافه کرد: تیم شمس آذر از تاکتیک مهم خود یعنی استفاده از توپ‌های بلند در این بازی استفاده کرد و انگیزه بالای بازیکنان موجب شد که سه امتیاز بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: در این بازی دقیقه ۹۰ گل زدیم و دقیقه ۹۲ گل خوردیم که نشان می‌دهد ما تمرکز کافی نداشتیم، به هر حال بازی همیشه یکسان پیش نمی‌رود و روزهای خوب و بد وجود دارد.

عنایتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به وضعیت داوری بازی اشاره کرد و گفت: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم، چون می‌دانم که مباحث به حاشیه رانده می‌شود، به هر حال من ۲۰ دقیقه کنار زمین ساکت بودم و سعی کردم صحبت نکنم، اما خب بعضی مواقع شرایطی پیش می‌آید که امکان سکوت وجود ندارد.

وی درباره تنشی که بین او و دقیقی سرمربی شمس آذر ایجاد شده بود، عنوان کرد: همیشه شرایط بازی به گونه‌ای است که باید طرف مقابل خودت را آنالیز کنی تا ببینی با چه کسی بازی می‌کنی، تنش‌ها نیز اتفاق می‌افتد، اما خوب آخر بازی این من بودم که به سمت دقیقی رفتم و کینه‌ای از کسی نداریم.

کد خبر 749544

دیگر خبرها

  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال