Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی پهلوان، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: اردوی نشاط و امید در بندر انزلی با هدف تجلیل از فعالان  و اعضای شاخه های جوانان و دانشجویی جمعیت هلال احمر و ارائه عملکرد یک ساله آن ها برگزار می شود.

وی افزود: از شاخه جوانان 2 گروه ۲۰ نفره درقالب مردان و زنان و از شاخه دانشجویی 2 گروه ۲۶ نفره در قالب دانشجویان دختر و پسر به این اردو اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پهلوان بیان داشت: ۴ دوره اردوی نشاط و امید هلال احمر امسال برگزار می شود که این دومین دوره ای است که اعضای جوانان و دانشجویان هلال احمر به آن اعزام می شوند.

 معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: مسابقات ورزشی،کارگاه های آموزشی، قایق سواری در تالاب انزلی، بازدید از آکواریوم، بازدید از ساحل، ایستگاه صلواتی به مناسبت ولادت امام رضا (ع)، تهیه روزنامه های دیواری، جنگل نوردی و دریا از گیسوم و خرید از منطقه ی آزاد انزلی فعالیت هایی است که در این اردو انجام می شود.

انتهای پیام/م

حضور دانشجویان در اردوهای هلال احمر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر اخبار دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت

حمید محبوبی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: عصر جمعه در جاده مهاباد به سردشت غرق‌شدن کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان به هلال‌احمر گزارش شد.

وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امدادونجات کله‌کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش‌بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیروز همچنین ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آنها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌‌وجو فرد غرق‌شده دیگری هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!