Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، ذوالفقار یزدان مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای تسهیل مسافرت های تابستانی دانشجویان همکاران دانشگاهی و خانواده آنها و استفاده بهینه از سراهای دانشجویی در ایام تعطیلات تابستانی، طرح آزمایشی اسکان مسافران تابستانی در سراهای دانشجویی با اولویت دانشگاهیان، دانشجویان و خانواده محترم آنان از روز پنج شنبه ۱۱ مرداد ماه آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشجویان و دانشگاهیان می توانند از طریق مراجعه به سامانه sara.swf.ir و انتخاب شهرهای اقامتی موجود در سامانه و گذراندن فرایند مربوطه به صورت اینترنتی رزرو اتاق را انجام داده و از طریق درگاه بانکی موجود مبلغ اجاره بها را واریز و به صورت آنلاین معرفی نامه مربوطه را جهت ارائه به اماکن اقامتی دریافت نمایند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با بیان این مطلب که حدود ۲۱ دانشگاه در نقاط مختلف کشور آمادگی خود را جهت شرکت در این طرح اعلام کرده اند، افزود: دانشگاه های شرکت کننده حدود ۳۰ بلوک از جمله سراها، استادسراها و مهمانسراهای موجود در دانشگاه ها را جهت اسکان مهمانان تابستانی تجهیز نموده اند و تمهیدات لازم را جهت اسکان این عزیزان اندیشیده اند.

یزدان مهر اضافه کرد: مدت اجرای این طرح ۴۰ روز است و پذیرش و اسکان مسافران از روز پنج شنبه ۱۱ مرداد آغاز می شود.

 وی افزود ظرفیت پذیرش مهمانان در زمان اجرای این طرح مجموعاً بالغ بر ۶۰ هزار نفر شب تخمین زده می شود.

مشاور وزیر و رییس صندوق رفاه دانشجویان تصریح کرد: به جهت رعایت حال دانشگاهیان سعی شده است اجاره بهاء در حداقل میزان محاسبه شده و مبلغ اجاره بها به ازای هرنفر تخت روزانه از ۸۰۰۰۰ ریال تا ۲۵۰۰۰۰ ریال متناسب با امکانات رفاهی تعیین شده است.

یزدان مهر ابراز امیدواری کرد: با استقبال عمومی از این طرح در سال های آینده شاهد افزایش تعداد دانشگاه های شرکت کننده و همچنین بالا رفتن ظرفیت اسکان مسافران خواهیم بود.

کد خبر 4363290 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: خوابگاه دانشجویی دانشگاه های ایران وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران کلاس درس دانشگاه های ایران کنکور 97 منصور غلامی اعضای هیات علمی انتخاب رشته خوابگاه دانشجویی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه محل گفت‌وگو است

سخنگوی دولت در واکنش به اخبار برخورد نیروهای پلیس با دانشجویان معرض آمریکایی گفت: دانشگاه محل گفت‌وگو است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ‏ «ما ربع قرن پیش، قانونی تصویب کرده‌ایم که ورود نیروی نظامی و انتظامی را به مراکز دانشگاهی ممنوع کرده است

دانشگاه محل ‎گفت‌وگو است…

‎#دانشجویان_آمریکایی»

کد خبر 751879

دیگر خبرها

  • دانشگاه محل گفت‌وگو است
  • سفر یک روزه معاون وزیر علوم به استان فارس
  • میوه تابستانی که سنگ کلیه را پودر می‌کند
  • تحقیقات دانشگاه می‌سی‌سی‌پی در مورد رفتارهای نژادپرستانه
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بروجرد آغاز به کار کرد + عکس و فیلم
  • نمایشگاه «صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد آغاز به کار کرد + فیلم
  • دانشجویان دانشگاه‌های اکسفورد و کمبریج به جنبش حامیان فلسطین پیوستند
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد