Web Analytics Made Easy - Statcounter

روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ می ماند.

طرفداری - کواچ انتظار دارد مهاجم لهستانی تیمش با رضایت کامل و خوشحالی به تمرینات تیمش بیاید.

به گزارش منابع خبری باشگاه بایرن مونیخ، در حالی که شایعات مربوط به خروج روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ چند ماهی است که شنیده می شود، این بازیکن در بایرن مونیخ می ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکو کواچ و کادر مدیریتی بایرن مونیخ هیچ برنامه ای برای فروش این بازیکن لهستانی ندارند.

کواچ به تازگی در مصاحبه ای کوتاه با بیلد در این باره گفته است:

انتظار دارم لواندوفسکی دوباره با شادی در تمرینات حاضر شود و از آن لذت ببرد. همان گونه که در سال های اخیر این کار را انجام داده است. من در طول بازی های جام جهانی با او صحبت کردم. لوا باید دوباره سرگرم و درگیر فوتبال شود. باید با پیشرفت بیشتر و کیفیت بالای خود به تیم کمک کند.

هیچ مربی و تیمی در دنیا نمی توانند بگویند به روبرت لواندوفسکی احتیاج نداریم! باید صادقانه بگویم که انتقادات بیش از حد مردم و رسانه ها از او من را کمی دچار ترس کرد. با این حال شما باید بازیکنی که  گل های زیادی به ثمر رسانده ولی یک بار در این کار به مشکل خورده است را قبول داشته باشید!

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیآلمانبوندس لیگابایرن مونیخنقل و انتقالات خارجیبرچسب‌ها: نقل و انتقالات بایرن مونیخنیکو کواچروبرت لواندوفسکی برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر حسن آذرنیا: پیوستن شجاعی و دژاگه به تراکتورسازی اتفاق خوبی بودکواچ: هیچ تیم و مربی ای در دنیا نمی توانند بگویند به لواندوفسکی نیاز نداریمرودیگر: چلسی مقابل آرسنال عملکرد خوبی داشت؛ گلزنی‌های بیشتر در فصل جدید لیگ برتر یکی از اهدافم استگزارش تصویری؛ تمرینات آماده سازی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتانبیل معلول، سرمربی الدحیل: با آمادگی صددرصدی به مصاف پرسپولیس می رویمساری: از وضعیت ویلیان راضی نیستم و باید با خودش صحبت کنم؛ چلسی برای حفظ ستاره‌هایش تلاش خواهد کردشکست ناپذیری برانکو مقابل فولاد؛ پروفسور به دنبال هفتمین دیدار بدون باختخلاصه بازی ستاره های لیگ امریکا 1 (3)-(5) 1 یوونتوستمرینات آماده سازی ترابزون اسپور با حضور وحید امیری و مجید حسینیامری: عملکرد آرسنال مقابل چلسی رضایت‌بخش بود؛ آینده رمزی؟ این سوال را باید از بازیکن و باشگاه بپرسیدرسمی؛ شیخو کویاته به کریستال پالاس پیوستفوتبالیست های متولد امروز؛ 2 آگوستورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 1 آگوست 2018ستاره های لیگ امریکا 1 (3)-(5) 1 یوونتوس؛ سومین پیروزی بیانکونری در بازی های پیش فصلورزشکاران ایران در شبکه های اجتماعی؛ 10 مرداد 1397مودریچ شاید از پرز بخواهد که با جدایی اش از مادرید موافقت کند؛ اینتر در انتظار تصمیم نهایی لوکا!بنفیکا 2-3 المپیک لیون؛ عقاب های پرتغال حریف شاگردان ژنسیو نشدندگزارش تصویری؛ چلسی ۱(۵)-(۶)۱ آرسنال (جام بین المللی قهرمانان 2018)خلاصه بازی چلسی ۱(۵)-(۶)۱ آرسنالورسالیکو: از بازگشت به ایتالیا خوشحالم و افتخار می کنم که عضو باشگاه بزرگی مثل اینتر هستم بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه رسمی؛ اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به تراکتورسازی تبریز پیوستندغیررسمی؛ لئوناردو بونوچی به یوونتوس پیوستمودریچ شاید از پرز بخواهد که با جدایی اش از مادرید موافقت کند؛ اینتر در انتظار تصمیم نهایی لوکا!رومنیگه: پاری سن ژرمن و منچسترسیتی عامل تورم بازار هستند نه رئال مادریدی که بدون خرج قهرمان اروپا شدپست اینستاگرامی مبهم کارلوس کی روش؛ بوی خداحافظی می آید؟غیررسمی؛ گونزالو هیگواین به میلان پیوستمنچستریونایتد نسبت به جذب مگوایر دلسرد شده است؛ یری مینا گزینه اصلی شیاطین سرخ برای تقویت خط دفاعینگاهی به ابعاد مالی انتقال کالدارا و هیگواین به میلان و بونوچی به یوونتوسغیررسمی؛ ماتیا کالدارا به میلان پیوستچلسی ۱(۵)-(۶)۱ آرسنال؛ پیروزی شاگردان امری در ضربات پنالتیقرارداد کارلوس کی روش تا پایان جام ملت های آسیا تمدید می شودمورینیو: رئال مادرید قطعا نبود رونالدو را احساس خواهد کرد اما باشگاه از هر بازیکنی بزرگ‌تر استادعای سان: منچسترسیتی به دنبال جذب قدوس؛ گواردیولا بازی ملی پوش ایرانی را از نزدیک تماشا کرده است!گونزالو هیگواین در میان تجمع هواداران روسونری به شهر میلان رسید (عکس)گونزالو هیگواین در میان تجمع هواداران روسونری به شهر میلان رسید (عکس) 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدعوت دوباره طرفداری از علاقه مندان به شرکت در فانتزی لیگ برتر انگلیس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم

هری کین امیدوار است ستاره جوان انگلیسی رئال مادرید مقابل تیم او کاری از پیش نبرد.

طرفداری | هری کین، مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ در فرم ایده‌آلی پیش از بازی مقابل رئال مادرید قرار دارد.

بایرن مونیخ در هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا میزبان آینتراخت فرانکفورت بود و به لطف بریس هری کین، مقابل این تیم به پیروزی 2-1 دست یافت. هری کین با این دو گل هم به رکورد 400 گل در دوران حرفه‌ایش رسید و هم با 35 گل در صدر جدول بهترین گلزنان بوندسلیگا قرار گرفته است. هواداران بایرن مونیخ حالا امید به درخشش او در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و بازی مقابل رئال مادرید دل بسته‌اند.

بیشتر بخوانید:

شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید   بازی مقابل رئال مادرید

امیدوارم بتوانیم این اعتماد به نفس را سه‌شنبه شب هم به نمایش بگذاریم. حالا تمام تمرکز ما روی رئال مادرید است. بازی سختی خواهد بود. آنها تیم فوق العاده‌ای دارند و افتخارات زیادی در این رقابت‌ها دارند. واقعا مشتاق جو عالی طرفداران در ورزشگاه برای این بازی هستم.

چند گل مقابل رئال مادرید می‌زنی؟

امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم و چند گلی بزنم. فرم و اعتماد به‌نفس خوبی دارم. اگر هم‌تیمی‌هایم مثل کل فصل مرا تغذیه کنند، این کار را انجام خواهم داد

جود بلینگام

او فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته است اما می‌تواند این دو بازی مقابل ما کاری انجام ندهد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • کمک بایرن به کین
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!