Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:16:23 GMT

کیا اسپورتیج فول ۲۰۱۷ نیوفیس QL را بشناسید

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۸۴۹۱

کیا اسپورتیج فول ۲۰۱۷ نیوفیس QL را بشناسید

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اسپورتیج از همان شروع به کار خود به دنبال جذب جوانانی که تمایل به خودرو‌های شاسی بلند دارند بود. نسل جدید این خودرو، نیز همانند نسل‌های گذشته، بیش از پیش؛ اسپرت‌ و جذاب‌ شده است. در نسخه ۲۰۱۷ این خودرو تحولی بزرگ ایجاد و در طراحی و فنی دچار تغییراتی عظیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    فرودین ماه امسال بود که در رابطه ورود این خودرو به کشور خبر‌هایی منتشر شد و در نهایت در اردیبهشت ماه حضور این خودرو مورد تایید قرار گرفت، اما بر خلاف انتظار همگان؛ این خودرو همزمان با نسل جدید توسان به ایران نیامد. البته همچنان این خودرو برای رقابت با رقیب دیرینه خود به بازار آمده است.   بزرگترین تغییرات این خودروی کراس اوور، در ظاهر آن اتفاق افتاده است و هیچ شباهتی با نسل گذشته در مدل ۲۰۱۷ دیده نمی‌شود. کابین کیا اسپورتیج نیز مانند نمای بیرونی، از نظر وسعت، راحتی و آپشن دچار تغییراتی شده است.     مدل ۲۰۱۷ این خودرو یک انتخاب برتر ایمنی برای رانندگانی است که به دنبال امنیت جانی و مالی خود هستند . اسپورتیج در سال ۲۰۱۶ موفق به دریافت جایزه از موسسه IIHS  به دلیل ایمنی بالای خود، در بزرگراه و جاده شد.   کیا اسپرتیج مدل ۲۰۱۷  به عنوان یک شگفتی بزرگ در نظر گرفت خودرویی که واقعا به تنهایی در مقابل رقیب سر سخت خود، هیوندای توسان محکم ایستاده است.  کیا اسپرتیج جدید با یک تغیر کوچک توانست به دستیابی به  امتیاز خوب در تست تصادف برسد.     این خودرو به یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با ۲۳۵۹  سی سی حجم مجهز است که قادر به تولید ۱۸۱ اسب بخار در دور ۶۰۰۰ و حداکثر گشتاور تولیدی ۱۳۷  نیوتن متر در دور ۴۰۰۰  توسط جعبه دنده‌ اتومات ۶ سرعته است.

مصرف سوخت ترکیبی آن ۸.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و در ۸.۶  ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن ۱۸۳ کیلومتر در ساعت است.      طول اسپرتیج ۴۴۸۰، عرض آن ۱۸۵۵ و ارتفاع آن ۱۶۵۵  میلیمتر است و در طراحی داخلی به نسبت نسل‌های گذشته از تلاش بیشتر برخوردار است.   از امکانات این خودرو در بخش صندلی‌ها می‌توان به تجهیزاتی همچون  صندلی راننده برقی ۸ جهته، صندلی سرنشین برقی ۴ جهته، روکش چرم  اشاره کرد.     در بخش ایمنی هم تجهیزاتی همچون کیسه هوای راننده / سرنشین / جانبی / پرده‌ای، سیستم ضد سرقت، کمربند‌های ایمنی پیش کشنده  و دیگر امکاناتی نظیر سیستم دسترسی بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، پخش کننده DVD/VCD، جی‏‎پی‏‎اس (GPS)، کنترل صدا روی فرمان، بلوتوث، پورت  USB/AUX/IPOD، تنظیم برقی و آینه الکتروکرومیک، شیشه بالابر‌های برقی، سانروف برقی، مه شکن جلو و عقب، چراغ ترمز LED، چراغ‌های چلو زنون و هالوژن، دوربین عقب/سنسور پارک، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، اوردرایو، کنترل آب و هوای اتوماتیک، کروز کنترل، دماسنج خارجی، حس‏گر باران، قطب نما اشاره کرد.     در بخش ترمز‌ها وپایداری ترمز اسپرتیج ازسیستم ترمز ضد قفل ABS , ESC , HAC و DBC و ترمز جلو دیسکی خنک شونده و عقب  دیسکی استفاده کرده است.     انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار خودرو وارداتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها گفت: اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: ۴ محصول ایران خودرو گران شد

وی تاکید کرد: این چهار خودروی وارد شده شامل دو خودروی برقی، یک هیبریدی و یک بنزینی صرفاً برای متقاضیان دور اول ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١ عرضه خواهد شد.

کد خبر: 1229549 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • محصولات تجاری گروه ‌بهمن در نمایشگاه صنعت‌ پخش ایران معرفی می‌شود 
  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • فرانسه پهپاد کامیکازه با سرعت ۴۰۰کیلومتر برساعت ساخت
  • سیستم کنترلی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس نوسازی شد
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • درباره خودرو اکستریم VX
  • آشنایی با سیستم مرموز چشم پنتاگون در مدار زمین | از ردیابی تا کشتار موشک‌ها! +تصویر
  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست