Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@05:26:44 GMT

همه منازل مددجويي کميته امداد بيمه حوادث است

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۹۱۰۷

همه منازل مددجويي کميته امداد بيمه حوادث است

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- مديرکل مناطق محروم و مديريت بحران کميته امداد امام خميني (ره) کشور گفت: همه واحدهاي مسکوني مددجويي اين نهاد در سطح کشور بيمه حوادث است و در صورت بروز حادثه، خسارت ها به صورت کامل جبران مي شود.

به گزارش ايرنا آذر اسماعيلي روز پنجشنبه در جلسه بررسي مسائل و مشکلات مددجويان تحت پوشش کميته امداد چالدران افزود: اين طرح در سه سال گذشته در همه استان هاي کشور به اجرا در آمده و در اين مدت نيز خسارت ها از سوي بيمه پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: در صورت بروز حادثه براي مددجويان اين نهاد در مناطق شهري 450 ميليون ريال و در مناطق روستايي 350 ميليون ريال غرامت پرداخت مي شود.
وي بيان کرد: آتش‌سوزي، انفجار، سيل، زلزله، طوفان و ضايعات ناشي از آب باران، ذوب برف و تگرگ به ‌عنوان حوادث شامل بيمه است.
فرماندار چالدران نيز در اين جلسه افزود: کميته امداد امام توانسته با ايجاد اشتغال در زمينه هاي مختلف الگوي خوبي براي ساير دستگاه هاي اجرايي باشد.
کريم حسين زاده گفت: چالدران جزو شهرستان هاي حادثه خير آذربايجان غربي بوده و با توجه به محروميت اين شهرستان نيازمند توجه اساسي و جدي است.
وي ادامه داد: روستاهاي اين شهرستان علاوه بر سيل با رانش زمين نيز درگير است و اميدواريم کميته امداد امام (ره) در راستاي رفع اين مشکلات همکاري و مساعدت هاي لازم را داشته باشد.
به گزارش ايرنا، در سطح کشور يک‌ ميليون و 600 هزار واحد ساختماني شامل مسکن، چادرهاي اسکان عشاير، ‌محل نگهداري دام از بيمه حوادث برخوردار است.
کميته امداد امام خميني (ره) از اسفندماه سال 1357 فعاليت خود را با فرمان امام راحل براي رسيدگي به وضعيت محرومان و کمک به آنها از طريق دريافت کمک هاي مردمي آغاز کرد و 39 سال از فعاليت اين نهاد مي گذرد.
در سال هاي نخست، وظيفه اين نهاد تنها کمک مادي به مددجويان و متقاضيان بود ولي در سال هاي اخير، وظايف ديگري نيز به اين نهاد محول شده که ارائه کمک هاي مشاوره اي بخشي از اين وظايف است.
چالدران محروم ترين شهرستان کشور و آذربايجان غربي است و براي بهبود وضعيت اين شهرستان و ارتقاي شاخص هاي آن، دولت، وزارت کشور، بنياد مستضعفان و بنياد علوي همکاري مي کنند.
اين شهرستان در شمال آذربايجان غربي قرار دارد و حدود 50 هزار نفر جمعيت در آن ساکن هستند.
8137/3072
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند