Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@02:25:09 GMT

قطع امید از پرداخت بدهی زنجانی

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۸۳۵۱۲

قطع امید از پرداخت بدهی زنجانی

معاون حقوقی و بین‌الملل وزارت نفت با اشاره به اینکه سخنگوی قوه‌قضاییه از قطعی شدن حکم باباک زنجانی و اجرایی شدن حکم او خبر داده است، تاکید کرد: حکم ایشان قطعی شده و تصمیم درباره سرنوشت او هم با قوه‌قضاییه است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از جماران؛ اصغر هندی معاون حقوقی و بین‌الملل وزارت نفت درباره پیگیری‌هایی که تا به حال این وزارتخانه برای پرداخت بدهی‌های بابک زنجانی داشته است گفت: تا به حال هیچ پولی نه از طریق بابک زنجانی و نه از طرف شرکای خارجی او به وزارت نفت پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هندی در پاسخ به این سوال که قرار بود جلساتی با شرکای خارجی ایشان برگزار شود و در این جلسات شرکا تعهد داده بودند که بدهی زنجانی را پرداخت خواهند کرد، گفت: به هر حال ما الان هم تا جایی که امکان داشته باشد و بتوانیم این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

معاون حقوقی و بین‌الملل وزارت نفت همچنین با اشاره به اینکه سخنگوی قوه‌قضاییه از قطعی شدن حکم باباک زنجانی و اجرایی شدن حکم او خبر داده است، تاکید کرد: حکم ایشان قطعی شده و تصمیم درباره سرنوشت او هم با قوه‌قضاییه است.

گفتنی است بر اساس شنیده‌ها جلسات وزارت نفت و دیگر ارگان‌های ذی‌صلاح با شرکای خارجی بابک‌زنجانی که پیش از این تعهد کرده بودند تا بدهی او را پرداخت کنند بی‌نتیجه مانده است. همچنین گفته می‌شود که احتمالا این جلسات دیگر برگزار نشود چون در دو سال گذشته با وجود پیگیری‌های وزارت نفت پولی پرداخت نشده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قوه قضاییه نفت بابک زنجانی بدهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح قوه قضاییه درباره صدور حکم اعدام محمود مهرابی | او چه کرده؟

باشگاه خبرنگاران نوشت: قوه قضائیه اعلام کرد که حکم اعدام صادر شده برای محمود مهرابی قابل اعتراض در دیوان عالی کشور است. براساس بررسی‌های انجام شده و مستندات موجود در پرونده، این فرد در آشوب‌های سال ۱۴۰۱ در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالبی اعم از آموزش استفاده از سلاح‌های دست‌ساز، دعوت به تخریب اموال عمومی، تحریک مردم به جنگ و کشتار و توهین به مقدسات کرده است.

همچنین متهم مورد اشاره دارای ۵۲ شاکی خصوصی است که به دلیل نشر اکاذیب، از وی شکایت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • توضیح قوه قضاییه درباره صدور حکم اعدام محمود مهرابی | او چه کرده؟
  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • لبه تیغ
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید