Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@20:36:10 GMT

190 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در نقده پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۹۰۹۸۲

190 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در نقده پرداخت شد

قربان انوشه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 60 میلیارد ریال از این میزان در بخش اشتغال روستایی و 120 میلیارد ریال در بخش اشتغال فراگیر بوده است.
وی اضافه کرد: این تسهیلات از محل اعتبارات ویژه اشتغال با هدف خرید ماشین آلات، تامین سرمایه در گردش و خرید مواد اولیه در اختیار واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این تسهیلات به واحدهای تولیدی صنفی، مشاغل خانگی و تولید صنعتی از جمله خیاطی، تولید قطعات آبیاری تحت فشار، تولید ادوات کشاورزی، تولید الکل طبی اتانول، تولید خوراک دام و طیور و تولید بذرپاش اختصاص یافته است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده بیان کرد: با راه اندازی این طرح ها برای 540 نفر به صورت مستقیم و برای 2 هزار نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می شود.
انوشه ادامه داد: حمایت از تولید داخلی و اشتغال پایدار از مهمترین برنامه های این سازمان در جهت حمایت از واحدهای تولیدی شهرستان نقده است.
به گزارش ایرنا نقده 107 واحد تولیدی و صنعتی دارد که از این تعداد 60 واحد فعال، 27 واحد نیمه فعال - فصلی و 20 واحد راکد است.
شهرستان 125 هزار نفری نقده یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی بوده و در فاصله حدود 80 کیلومتری جنوب ‌شرق ارومیه واقع شده ‌است.
8135/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اشتغال حمایت از تولید خوراک صنعت معدن و تجارت کشاورزی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

درویشعلی حسن زاده به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت: ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحد‌های تولیدی افزود: این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود: سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است