Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@05:27:02 GMT

امیدوارم استقلال به ما ببازد!

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۹۳۱۶۲

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس مثل همیشه کوبنده بازی کرد. آنها این پتانسیل را دارند برای سومین بار قهرمان شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی فنونی‌زاده درباره دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد و برتری 3 بر صفر سرخ‌پوشان، اظهار داشت: در ابتدا از حضور هواداران تشکر می‌کنم و دست تک تک آنها را می‌بوسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در یک روز تعطیل به ورزشگاه آمدند. البته استقلالی‌ها نیز روز نیمه‌تعطیل به ورزشگاه آمده بودند. از آنها می‌خواهم حضور فیزیکی داشته باشند؛ فرقی نمی‌کند استقلال باشد یا پرسپولیس چرا که هر دو از تیم‌های مطرح آسیا هستند و از هواداران می‌خواهم مثل قدیم در سرما و گرما از تیم‌شان حمایت کنند.

* چیز جالبی از فولاد ندیدیم

وی افزود: بازی مقابل فولاد در حالی برگزار شد که پرسپولیس میزبان بود و 40-50 هزار هوادار در ورزشگاه حضور داشتند. نیمه اول چنگی به دل نزد چون فولاد برای حداقل امتیاز آمده بود اما نیمه دوم فولاد جا افتاده‌تر بازی کرد. چیز جالبی از فولاد ندیدیم. گلهایی که زده شد در روند بازی بود. دیدید که بعد از 10 نفره شدن فولاد، پرسپولیس به حملات خود اضافه کرد که منجر به گلزنی منشا شد و نعمتی هم دبل کرد.

* تعجب کردم چرا پورموسوی از بازیکنان جوانش استفاده نکرد

این پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به اینکه سرخ‌پوشان موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند، خاطرنشان کرد: می‌توانستیم گلهای بیشتری بزنیم. فولاد هم نیمه دوم می‌خواست کارهایی را بکند اما رادوشوویچ فقط یک واکنش داشت. تهران بازی کردن سخت است. فولاد جوانان خوبی دارد اما تعجب کردم چرا پورموسوی از آنها استفاده نکرد. شاید چون بی‌تجربه بودند و کارایی خوبی نداشتند که از بازیکنان با تجربه در این دیدار استفاده کرد. باید بگویم پرسپولیس مثل همیشه کوبنده بود و باید به گونه‌ای پایه‌ریزی کند که جزو تیم‌های بالای جدول باشد.

* رفیعی قابلیت همیشگی را نداشت

فنونی‌زاده همچنین درباره عملکرد سروش رفیعی در فولاد، یادآور شد: در این دیدار رفیعی قابلیت همیشگی را نداشت. سروش یک سوپراستار است. اگر نمره این بازیکن 80 بود حتی 5 سال دیگر در فولاد بازی می‌کرد نمی‌توانست چهره شود اما با 3-4 بازی در پرسپولیس چهره شد و به قطر رفت. این یک بدعت است که این بازیکنان در پرسپولیس مطرح می‌شوند و بعد به دنبال درآمدزایی می‌روند. در زمان ما بازیکنان با جان و دل به استقلال و پرسپولیس می‌آمدند.

* پرسپولیس پتانسیل قهرمانی را برای سومین بار دارد

وی ادامه داد: ساسان انصاری آمد یک فصل بازی کرد و بنا به مسائلی رفت. استقلال و پرسپولیس نباید پله ترقی بازیکنان شهرستانی باشد. بازیکنان پرسپولیس مدعی قهرمانی هستند و بازیکنان دیگر اضافه شوند می‌تواند به خوبی رو به جلو حرکت کند. پرسپولیس این پتانسیل را دارد برای سومین بار قهرمان شود. حبیب‌زاده روز پنجشنبه با رشادت توپ را به گل تبدیل کرد و دیدید مصدوم هم شد. امیدوارم این بازیکن سلامتی‌اش را به دست آورد.

پیشکسوت پرسپولیس یادآور شد: فوتبال بازی کردن در استقلال و پرسپولیس سخت است؛ کم کاری کنید جایگاه خود را از دست می‌دهید، از تیم ملی و فیکس بازی کردن کنار می‌روید. از قرارداد یک میلیاردی به 400 میلیون و بعد 200 میلیون تومان تبدیل می‌شوید. بازیکن باید ذکر و فکرش خوب بازی کردن باشد.

* هواداران استقلال ناامید نشوند، این تیم نایب‌قهرمان می‌شود

وی عنوان کرد: یک جمله هم می‌خواهم به هواداران استقلال بگویم؛ هواداران این تیم ناامید نشوند. این تیم نایب‌قهرمان می‌شود! امیدوارم آنها دربی رفت و برگشت را به ما ببازند اما بقیه بازی‌ها را ببرند و نایب‌قهرمان شوند!

منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به نقل از ورزش سه دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901146

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • (ویدئو) پرسپولیس مجبور است اینجا بیاید، ببازد و برود!