Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانلود (6.5MB)

طرفداری - ویدیوی باشگاه یوونتوس از حواشی تمرینات این تیم پیش از بازی دوستانه مقابل رئال مادرید

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئوایتالیاسری آیوونتوسدسته‌بندی ویدیو: کلیپ های متنوع (ارسالی کاربران، درخواستی و ...)ویدیوایتالیایوونتوسبرچسب‌ها: تمرینات یوونتوسماسیبمیلیانو آلگری برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر دانلود؛ حواشی تمرینات یوونتوس پیش از بازی دوستانه مقابل رئال مادریدرفتار خداداد عزیزی به کمیته انضباطی گزارش شددانلود؛ تبریک تولد متئو پولیتانو به سبک ایکاردی و اشکرینیاردانلود؛ گل روز باشگاه میلان - کلارنس سیدورف به پالرمو (2007)دانلود؛ 3 تکل برتر آرتورو ویدال در بوندس لیگارسمی؛ ترکیب تیم های پاری سن ژرمن و موناکودانلود؛ پلی به گذشته - پیوستن فردریک کانوته به تاتنهام (2003)مصطفی قنبرپور: پرسپولیس برای بازی در هوای گرم اهواز برنامه دارد؛ وضعیت کامیابی نیا یکشنبه مشخص خواهد شدگزارش روز؛ قمار بزرگ رئال مادرید در اتکا به گرت بیل به عنوان ستاره اول تیم در دوران پسا-رونالدوبرنامه سفر پرسپولیس به اهواز برای بازی با استقلال خوزستان مشخص شدمجید جهانپور: شکست های سپیدرود پیش از آغاز لیگ، شروع شد!برانکو به بازیکنان ترکیب اصلی پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد خوزستان استراحت دادالماسخاله، رئیس هیئت فوتبال گیلان: تن زاده دنبال خراب کردن جو است؛ سپیدرود دچار بحران شده و وظیفه من است که جو را آرام کنمدانلود؛ 5 گل برتر الساندرو فلورنزی با پیراهن آاس رمبرایدا: رافینیا نمایش خوبی در تور پیش فصل بارسلونا داشت؛ اگر میلان می خواهد برگردم می تواند با من تماس بگیردلئوناردو: ماتیا کالدارا مدافع مدرنی است؛ باید در نقل و انتقالات منتظر فرصت ها باشیمسیدبندی مسابقات هندبال قهرمانی هندبال بانوان آسیا مشخص شدجلسه گرشاسبی با گادوین منشابارسلونا مانند مالکوم، آرتورو ویدال را هم ربود! (کاریکاتور)دانلود؛ آرتورو ویدال، به بارسلونا خوش آمدی بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه رسمی؛ آرتورو ویدال به بارسلونا پیوستپرسپولیس 3 - 0 فولاد؛ صدرنشینی، آشنا ترین واژه برای ارتش سرخ!موندو: علی رغم خرید آرتورو ویدال، بارسلونا هنوز در رویای جذب پوگبا استمودریچ می خواهد چالش جدیدی را تجربه کند؛ تنها پرز می تواند مانع وی شود!ایجنت کورتوا: تیبو به چلسی گفته است که می خواهد راهی رئال مادرید شود؛ تصمیم نهایی با چلسی استصحبت های ویدال پس از پیوستن به بارسلونا: از بایرن مونیخ و همه هوادارانش تشکر می کنممانوئل نویر: خداحافظی اوزیل یک تصمیم شخصی بود؛ بازیکنی باید به مانشافت بیاید که به پوشیدن پیراهن تیم افتخار کندهیگواین: میلان مرا بیشتر از چلسی می خواست؛ روسونری فوق العاده است و رویای هر بازیکنی به حساب می آیدادعای جنجالی لا استامپا: میلان برای جذب میلینکوویچ ساویچ، پیشنهادی جالب آماده کرده استنخستین تمرین لئوناردو بونوچی در بازگشت به یوونتوس (عکس)رسمی؛ موسی واگی به بارسلونا پیوستادعای عجیب موندو: هایجک آرتورو ویدال، پاسخ بارسلونا به بدقولی اینتر در خرید رافینیا آلکانتارا مرتضی فنونی زاده: پرسپولیس مثل همیشه کوبنده بازی کرد؛ هواداران استقلال ناامید نباشند، این تیم نایب قهرمان می شود!مذاکرات باشگاه تراکتورسازی با مدافع تیم ملی ادامه دارد؛ رامین رضاییان به لیگ برتر باز می‌گردد؟مذاکرات باشگاه تراکتورسازی با مدافع تیم ملی ادامه دارد؛ رامین رضاییان به لیگ برتر باز می‌گردد؟ 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدعوت دوباره طرفداری از علاقه مندان به شرکت در فانتزی لیگ برتر انگلیس (به همراه آدرس کانال)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس

آردا گولر لایق اعتماد بیشتری در رئال مادرید است.

طرفداری | نیمه اول دیدار رئال سوسیداد و رئال مادرید با تک گل آردا گولر به سود شاگردان آنچلوتی به پایان رسید.

رئال مادرید در حالی در هفته سی و سوم لالیگا مقابل رئال سوسیداد قرار گرفت که تغییرات زیادی را نسبت به بازی مقابل بارسلونا در ال‌کلاسیکو تجربه می‌کرد. تغییرات کارلتو البته کاملا منطقی است چراکه رئال مادرید چند روز دیگر بازی بسیار حساسی مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا آن هم در آلیانتس آرنا در پیش‌رو دارد. در این مسابقه آردا گولر برای اولین بار در لالیگا در ترکیب اولیه رئال مادرید جای گرفت و جواب خوبی هم به اعتماد سرمربی ایتالیایی لوس بلانکوس داد.

گولر در نیمه اول یکی از بازیکنان خوب رئال مادرید بود و در دقیقه 29 از روی پاس زیبای کارواخال، با یک ضربه دقیق و زمینی گل اول این بازی را برای رئال مادرید به ثمر رساند. این دومین گل گولر در رقابت‌های لالیگا و البته اولین گل او در اولین بازی است که از ابتدا در این فصل در ترکیب رئال مادرید به میدان رفته است. آردا گولر به خوبی نشان داد که لایق اعتماد بیشتری در رئال مادرید است و می‌تواند یکی از بازیکنان آینده‌دار این تیم اسپانیایی به حساب آید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم