Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@03:10:14 GMT

راه اندازی میز گردشگری چین در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۹۹۸۱۹

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان صبح امروز در نشست فعالان گردشگری، تعداد گردشگران سالانه چین را 130 میلیون گردشگر بیان کرد و  گفت: برای توسعه بازار هدف گردشگری استان اصفهان درچین و تلاش برای برقراری ارتباط با کشورهای آسیایی، این میز گردشگری آغاز بکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسین یارمحمدیان افزود: در نخستین مرحله فعالیت این میز گردشگری پنج شهر بزرگ چین از جمله شهرهای پکن، شانگهای و گوانگچو به منظور اجرای نشست و سمینار بازاریابی برای معرفی اصفهان، با مشارکت سفارت ایران و همچنین کنسولگری های ایران در شهرهای چین در نظر گرفته شد.

مدیر بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری استان اصفهان هم گفت: با همکاری نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان و سفارت ایران در چین، فعالان گردشگری کشور چین شناسایی و به این نشست ها دعوت می شوند.

داریوش وکیلی افزود: همچنین با راه اندازی این میز گردشگری،  نمایشگاه های گردشگری هم به تناوب از شهریور امسال آغاز و تا پایان سال 1397 برپا می شود.

او در پایان تاکید کرد: در مرحله سوم هم تلاش می شود تا با دعوت از فعالان گردشگری شهرهای بزرگ چین به اصفهان همچنین تعریف مسیر گردشگری مشخص و ارائه بسته کامل خدماتی گردشگری شامل تخفیفات خدمات گردشگری و معرفی جذابیت های سفر، گردشگران چینی به اصفهان جذب شود.

علیرضا سالاریان مدیر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان، محسن یارمحمدیان معاون گردشگری اداره کل، کوروش وکیلی مدیر بازاریابی و تبلیغات و جمعی از فعالان گردشگری استان اصفهان در کارگروه توسعه گردشگری اصفهان و چین فعالیت می کنند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما گردشگری میراث فرهنگی اصفهان چین نصف جهان میز گردشگری پکن شانگهای گوانگجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم فعالان قرآنی فراجا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بیش از ۵۵۰ نفر از کارکنانِ فراجا، که در طرحِ حفظِ قرآنِ کریم برگزیده شده اند، به سفرِ عتباتِ عالیات می‌روند.

همچنین یک ماه مرخصی تشویقی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

به گفتۀ فرماندۀ یگانهایِ ویژۀ پاسدارانِ فراجا، فرماندهانی که در رُشدِ فرهنگِ قرآنیِ کارکنان، تاثیرگذار بودند نیز، تشویق می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد
  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • گردشگری ایران در مسیر جاده ابریشم
  • تکریم فعالان قرآنی فراجا
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان