Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ششمین گردهمایی روابط عمومی های برتر دستگاه قضائی استان روابط عمومی دادگاه عمومی شهرستان نرماشیر حائز رتبه اول استان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان،محمد بصیریان مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان درحاشیه اختتامیه این گردهمایی اظهار داشت:این همایش به مدت دو روز وبه میزبانی حوزه قضایی سیرجان و شرکت معدنی،صنعتی گل گهر در سیرجان برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بصیریان بیان داشت:در این مراسم که با حضور دادستان عمومی وانقلاب سیرجان و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی،صنعتی گل گهر همراه بود از حوزه های قضائی برتر که در سال ۹۶در شاخص های تعیین شده ودر زمینه های مختلف موفق به کسب بالاترین امتیاز شدند تجلیل بعمل آمد.


وی خاطرنشان ساخت:حوزه های قضائی جیرفت ، زرند و منوجان به ترتیب در گروه دادگستری شهرستان ها و حوزه های قضائی نرماشیر ، ارزوئیه و جازموریان در گروه دادگاه های عمومی بخش و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم،دادسرای عمومی وانقلاب کرمان و معاونت فرهنگی دادگستری در گروه معاونت ها،حائز رتبه های اول تا سوم شدند.


بصیریان اعلام کرد:در این دوره مباحث و موضوعات تخصصی روابط عمومی و فرهنگی در قالب کارگاه های آموزشی به مسئولان روابط عمومی و فرهنگی توسط اساتید کشوری ارائه گردید.


شایان ذکر است در ابتدای مراسم تجلیل از برترین های روابط عمومی دستگاه قضائی استان کرمان با اهداء لوح از آقای ابوذر حلوایی پور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گل گهر تجلیل شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری

رئیس کل دادگستری استان مازندران از بررسی ۵۳ فقره پرونده در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی این استان مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، عباس پوریانی، امروز_چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به ملاقات مردمی در این هفته با حضور مسئولان قضائی اظهار کرد: در این ملاقات و دیدار مردمی ۵۳ مورد از پرونده متقاضیان در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید مورد بررسی و پاسخ داده شد.

وی افزود: این پرونده‌ها در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: برگزاری دیدارهای مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضائی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مدنظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی با تاکید بر اینکه این دیدارها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد، خاطرنشان کرد: مسئولان برای رفع مشکلات آنها شخصاً وارد میدان شده است و این موضوع افزایش رضایت‌مندی مردم از قوه قضائیه را به همراه دارد.

کد خبر 749716

دیگر خبرها

  • ترکیه به شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل می‌پیوندد
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان پذیرفته نشد
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود