Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@00:28:48 GMT

حادثه مرگبار در کمربندی غربی کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۵۷۳۴

حادثه مرگبار در کمربندی غربی کرمانشاه

واژگونی پژو در کمربندی غربی کرمانشاه جان یک نفر را گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ فضل‌الله شیری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه اظهار داشت: این حادثه صبح امروز -یکشنبه 14مردادماه جاری- و به علت سرعت بالای خودروی پژو رخ داد که سرنشین جلو به علت نبستن کمربند ایمنی جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین راننده نیز به شدت زخمی و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال یافت.
 
شیری با بیان اینکه بارها به شهروندان در خصوص استفاده از کمربند ایمنی در سطح شهر و خصوصا در بزرگ راه ها که سرعت خودرو بالاست، هشدار داده شده است، خاطرنشان کرد: کمربند ایمنی در بسیاری از مواقع مانند حادثه امروز می تواند حافظ جان سرنشینان خودرو باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تصریح کرد: در حادثه واژگونی خودروی پژو، در واقع می توان کمربند ایمنی را عامل اصلی زنده ماندن رانندهاین خودرو معرفی کرد.
 
وی همچنین بر اصلاح بسیاری از نقاط حادثه خیز نیز تاکید کرد و گفت: کمربندی غربی کرمانشاه یکی از این نقاط است که حتما نیاز به اصلاح شدن دارد چرا که تاکنون شهروندان زیادی به علت سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.
 
شیری در پایان و با تاکید بر اینکه رانندگان در هر شرایط موظف به رعایت سرعت مطمئنه هستند، گفت: عاقبت رانندگی با سرعت غیرمجاز چیزی جز تصادف، مصدومیت و در نهایت مرگ به همراه ندارد.
 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت پژو خودرو رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مراکز درمانی مرگ رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم قدمی گفت: با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای و کاهش تصادفات رانندگی همزمان با فرا رسیدن هفتم اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل و نقل برنامه‌های متنوعی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در سطح استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: اطلاع‌رسانی محیطی، مجازی و رسانه‌ای در خصوص رعایت موارد ایمنی و ترافیکی با تمرکز بر محورهای پرتصادف و اجرای طرح آموزش ایمنی کاربران جاده‌ای، نظارت بر نحوه فعالیت ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این روز هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، حضور در مدارس حاشیه راه‌های استان جهت ارائه آموزه‌های ترافیکی و نصب بنر حاوی پیام‌های ایمنی در مراکز تجمع رانندگان و مجتمع‌های خدماتی-رفاهی در جاده‌ها را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

قدمی بیان کرد: در این روز مانور سراسری با حضور نیروهای امدادی از جمله راهداری، هلال‌احمر، اورژانس، آتش نشانی و پلیس‌راه به صورت نمادین در محورهای مواصلاتی استان برگزار می‌شود.

به گفته وی، همایش راکبان موتورسیکلت نیز با محوریت آموزش استفاده از تجهیزات ایمنی و سلامت فنی موتور، آگاه سازی از تبعات عدم رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور در راه‌ها مانند رانندگی با سرعت بالا، سبقت غیرمجاز، رانندگی بر خلاف جهت حرکت خودروها و رانندگی با موتورسیکلت‌های دارای نقص فنی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6088622

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده