Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی انبار دپوی دارو‌های قاچاق ایرانی و خارجی تاریخ مصرف گذشته در منطقه "کلاک" به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان ،سردار  عباسعلی محمدیان، در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انبار دپوی دارو در منطقه "کلاک"، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و عوامل اداره تعزیرات حکومتی استان البرز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران در بازرسی از این انبار، مقادیر قابل توجهی داروی ایرانی و خارجی که به صورت غیرمجاز و بدون رعایت ضوابط قانونی نگهداری و توزیع می‌شد، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: این دارو‌ها شامل ۵ میلیون و ۴۶۲ هزار عدد انواع داروی ایرانی، یک میلیون و ۲۹ هزار عدد انواع داروی خارجی و ۹۸ هزار و ۳۰۵ عدد انواع داروی تاریخ مصرف گذشته به ارزش ۵۰ میلیارد و ۷۸۳ میلیون و ۸۱۵ هزار ریال بود.

سردار محمدیان در خاتمه گفت: در این عملیات، یک متهم دستگیر، ۷ دستگاه خودرو کامیونت حمل داروی قاچاق توقیف و انبار مذکور نیز پلمب شد.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: داروی قاچاق فرمانده انتظامی استان البرز خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان، در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری انواع لوازم خانگی خارجی در یک انبار در شهر کرمان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضایی و با همراهی کارشناسان اداره صمت استان در بازدید از این انبار، بیش از ۴۰ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی، شامل: یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و دیگر لوازم منزل را کشف و آنان را تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.  

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد که در این رابطه با توجه به ضرر و زیان عرضه کالای قاچاق به جای تولیدات داخلی از همگان می‌خواهیم نگهداری و فروش هر گونه اقلام قاچاق و غیر مجاز را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • یک فایده جالب داروی کاهش وزن
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • داروی کاهش وزن به تسکین علائم آپنه خواب کمک می کند
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت