Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@21:52:48 GMT

همدانی ها بیش از 26 میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۳۹۱۹۶

همدانی ها بیش از 26 میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

جمشید محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال قبل این میزان، افزون بر 24 میلیارد و 590 میلیون ریال بود ادامه داد: این آمار نشان از افزایش 6 و نیم درصدی پرداخت صدقه در سالجاری دارد.
وی بیان کرد: در این مدت، اداره منطقه یک شهرستان همدان با جمع آوری بیش از پنج میلیارد و 622 میلیون ریال بیشترین میزان صدقه را در سطح استان جمع آوری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان پیش بینی کرد: تا پایان امسال 122 میلیارد ریال صدقه از صندوق های موجود در سطح استان همدان جمع آوری شود.
محمدی با بیان اینکه در حال حاضر 251 هزار و 756 صندوق صدقه در سطح استان همدان فعال است ادامه داد : از این تعداد، 241 هزار و 426 صندوق کوچک، چهار هزار و 662 صندوق متوسط و پنج هزار و 668 صندوق بزرگ هستند.
وی بیان کرد: صدقات جمع آوری شده در زمینه های مختلف هزینه می شود و بخشی از این مبلغ از طریق واحد درمان به بیماران نیازمند تخصیص می یابد.
وی ادامه داد: بخشی از صدقات به حمایت های موردی از مددجویان و تامین هزینه های ساخت و تعمیر مسکن نیازمندان تخصیص می یابد و بخشی نیز در تامین هزینه های تحصیلی ، زیارتی و حوزه فرهنگی، کمک حال افراد نیازمند می شود.
گفتنی است؛ 86 هزار نفر در استان همدان، از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره مند می شوند.
9904/1181
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان همدان درمان کمیته امداد امام خمینی مسکن صدقه رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: تاسیس صندوق وزارت بهداشت  با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متأهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متأهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی بیان کرد: یک هزار و ۲۱۶ نفر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • نقش کلیدی صندوق‌های سرمایه گذاری بازار سرمایه در جمع‌آوری نقدینگی‌های بلاتکلیف
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند