Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-06@23:00:01 GMT

ورود 23 دستگاه واگن جدید به ناوگان ریلی در سال 97

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۴۲۳۸۳

ورود 23 دستگاه واگن جدید به ناوگان ریلی در سال 97رجبی از ورود 23 دستگاه واگن جدید به ناوگان حمل و نقل مسافری ریلی خبر داد. به گزارش خردادبه نقل از باشگاه خبرنگاران، جوان محمد رجبی رئیس هیئت مدیره انجمن حمل و نقل ریلی  با اشاره به نوسازی و بازسازی واگن های فرسوده گفت: واگن‌هایی با عمر ۳۰ تا ۳۹ سال  علاوه بر این که تاکنون یک بار بازسازی و تعمیرات اساسی شده‌اند، اما طی یک برنامه و فرآیند مدون، مجدد مورد بازسازی قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رجبی در خصوص نوسازی ناوگان با تحویل گیری ۳۹ دستگاه واگن تولیدات داخلی در سال ۹۶ گفت: تا ماه آینده  ۱۱ دستگاه واگن مسافری ساخت داخل  تحویل رجا خواهد شد، با تحویل‌گیری تعدادی واگن دیگر ، تلاش داریم در سال ۹۷ تعداد ورود واگن‌های جدید را  به ۲۳ دستگاه برسانیم.
وی با اشاره به افزایش بهره‌وری واگن‌های در سیر شرکت های حمل ونقل ریلی  اظهار کرد: امیدواریم با افزایش گردش سیر حدود ۸۰ واگن همچنین ورود واگن‌های جدید در سال آینده، علاوه بر جابه‌جایی بیشتر مسافران در مسیر‌های مختلف به ویژه محور‌های آذربایجان و یزد، بتوانیم در مسیر‌های جدید مانند: ارومیه، همدان و رشت نیز به هموطنان خدمت‌رسانی کنیم.
رجبی با تأکید بر اینکه با اقدامات فوق، حدود ۲/۵ میلیون نفر به ظرفیت جابه‌جایی مسافران  اضافه خواهد شد تأکید کرد: با برطرف شدن مسایل و مشکلات مربوط به خط و سیستم علائم و ارتباطات به ویژه دو خطه و ۴ خطه کردن مسیر‌های منتهی به تهران، به ظرفیت‌های موجود جابه‌جایی مسافر در بخش ریلی کشور بیش از ۳۰ درصد اضافه خواهد شد. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: واگن ، دستگاه ریلی ، قطا

منبع: خرداد

کلیدواژه: واگن دستگاه ریلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از کنترل و نظارت بر یک هزار و ۸۹۵ دستگاه ناوگان حمل و نقل باری و مسافری این استان در قالب ۱۷۲ مانور ،طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

تیمورباقری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ ،تعداد یک هزار و ۸۹۵ دستگاه ناوگان حمل و نقل باری و مسافری طی ۱۷۲ مانور توسط این اداره کل مورد کنترل و نظارت قرار گرفتند.

وی افزود: از این تعداد ،یک هزار و ۱۳ دستگاه کامیون، ۷۳۱ دستگاه اتوبوس و ۱۵۱ دستگاه سواری بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد ناوگان باری و مسافری توسط این اداره‌کل با همکاری  پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

باقری با بیان اینکه در بحث کنترل‌های میدانی ناوگان مسافری، رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی، جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش‌نشانی، اسناد و مدارک حمل و نقلی و صورت وضعیت در دستورکار قرار دارد ادامه داد: در بخش ناوگان باری هم اقداماتی از قبیل کنترل اسناد حمل(بارنامه)، بررسی فرار بار، کنترل تجهیزات ایمنی، کنترل مندرجات بارنامه، کنترل مدارک هویتی راننده و ناوگان، کنترل کالاهای بدون بارنامه و کنترل تناژ بار و کرایه حمل انجام می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نتایج حاصل از گشت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جمع‌بندی و با شناسایی‌ تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱ ،۱۲و۱۴ استانی ارجاع داده می‌شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل‌ها رای لازم صادر شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • ۱۰ واگن جدا شده محموله های ترانزیتی افغانستان به مرز رازی رسید
  • چگونه واگن اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • چگونه واگن‌ اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟
  • فاجعه بزرگ در حمل و نقل ریلی استان یزد/ قطار سریع‌السیر یزد حذف شد
  • فاجعه در حمل و نقل ریلی یزد
  • سهم سوانح ریلی در کشور به هفته ای سه ونیم حادثه رسید
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • سهم سوانح ریلی در کشور به هفته‌ای سه ونیم حادثه رسید