Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سید محمد بطحایی در جلسه معارفه اعضای منتخب هیئت‌امنای صندوق ذخیره فرهنگیان که در سالن ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات صندوق ذخیره فرهنگیان تجربه مفید، ارزشمند و قابل‌استفاده است که برای اولین بار در آموزش‌وپرورش به‌دست‌آمده است.

 وی برگزاری چنین انتخاباتی را بسیار دشوار برشمرد و تصریح کرد: به لطف خداوند این انتخابات علیرغم اینکه اولین تجربه بود به‌خوبی برگزار شد و فرهنگیان در این فرآیند، دموکراسی را تمرین کردند، البته با توجه به حساسیتی که در صندوق ایجادشده، شایسته است منتخبین هیئت‌امنای صندوق با نهایت دقت امور محوله را پیگیری کنند

 وزیر آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: در دو سه سال اخیر باوجود شرایط اقتصادی موجود، هم اینکه صندوق توانسته خودش را سر پا نگه دارد قابل‌تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت منتخبین استانی تأکید و اعلام کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان یک بنگاه اقتصادی است که ارزیابی و کارایی آن بر اساس سود آن محاسبه می‌شود.

عضو کابینه تدبیر و امید تصریح کرد: هیئت‌امنا نقش سیاست‌گذاری در صندوق ذخیره فرهنگیان را دارد و اعضای آن باید با ۸۰منتخب فرهنگیان در مرحله اول صندوق ذخیره، ارتباط نزدیک و تعامل سازنده داشته باشند.

  به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در این جلسه حصیری مشاور اقتصادی وزیر آموزش‌وپرورش اظهار کرد:‌ این جلسه به معنای پایان انتخابات دو نفر اعضا و یک نفر بازرس ویژه صندوق ذخیره است و امروز منتخبین ابلاغ مسئولیت خود را از دست وزیر دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در این ابتکار بی‌سابقه که طی آن ۳۳۰هزار نفر از فرهنگیان در آن شرکت کردند، دو نفر به‌عنوان عضو اصلی و یک نفر به‌عنوان بازرس ویژه در هیئت‌امنا انتخاب شدند.

در پایان این جلسه توسط وزیر آموزش‌وپرورش ابلاغ مسئولیت سه منتخب صندوق فرهنگیان به آن‌ها داده شد.

 

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: آموزش و پرورش صندوق ذخیره فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا جمعه/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند

وزیر آموزش‌وپرورش ضمن یادآوری برگزاری آزمون مشاغل کیفیت بخشی در روز جمعه (۱۴ اردیبهشت) گفت: طی این آزمون حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.   رضامراد صحرایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه طبق قانون این افراد باید امتیازاتی بدست بیاورند تا مشمول رتبه بندی شوند افزود: تلاش می‌کنیم از همان ابتدا این افراد مشمول رتبه‌بندی شوند.   وزیر آموزش‌وپرورش درباره برنامه‌های استخدامی سال آینده وزارتخانه متبوعش گفت: برنامه‌های سال ۱۴۰۴ و کار برنامه‌ریزی سال آینده، بعد از اجرای آزمون‌ها و اواسط فصل پاییز شروع می شود.   به گزارش ایسنا، ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن امسال آغاز و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • بهترین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب که بود؟
  • تجلیل از معلمان سرآمد استان تهران با حضور وزیر آموزش‌وپرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا جمعه/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • وزیر آموزش‌وپرورش: مرگ سند ۲۰۳۰ در این دولت رقم خورد، اما...
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • ۹۰ هزار معلم جدید، اول مهر به مدارس می‌روند
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • صحرایی: معلم معمار آینده هر کشور است
  • صحرایی: معلم معمار آینده هر کشور است/ زنگ سپاس معلم به دست وزیر آموزش‌وپرورش به صدا درآمد