Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@23:48:50 GMT

داور بسکتبال اسدآبادی به بازی های آسیایی اعزام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۷۴۵۱۳

داور بسکتبال اسدآبادی به بازی های آسیایی اعزام شد

همدان- ایرنا- رئیس هیات بسکتبال همدان گفت: هادی سالم داور بین المللی بسکتبال اهل اسدآباد از توابع استان همدان روز جمعه به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی اعزام شد.

پرویز ریحانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سالم برای نخستین بار در بازی های آسیایی قضاوت می کند.
وی اضافه کرد: این داور بین المللی تاکنون در رقابت های قهرمانی آسیا، مقدماتی جام جهانی، تورنمنت های بین المللی و لیگ برتر کشورمان قضاوت های بسیار خوبی را انجام داده و برهمین اساس در فهرست داوران بازی های آسیایی جاکارتا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ریحانی افزود: این داور اسدآبادی از جوانان با استعداد شهرستان اسدآباد و یکی از 12 داور بین المللی کشور است که 6 سال پیش موفق به اخذ مدرک بین المللی در کشور امارات شد و تاکنون در چندین تورنمنت بین المللی قضاوت کرده و در بازی های لیگ برتر نیز بارها سوت زده است.

** آرزوی قضاوت در المپیک 2020
هادی سالم داور بین المللی اسدآباد نیز قبل از اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا عنوان کرد که آرزویش قضاوت در المپیک 2020 توکیو ژاپن است.
این داور اهل شهرستان اسدآباد افزود: بازی های آسیایی جاکارتا مقدمه ای برای حضور در المپیک 2020 می تواند باشد و تمام تلاش خود را برای انجام قضاوت های شایسته در این دوره از بازی ها بکار می گیرم.
وی خاطرنشان کرد: می خواهم نماینده شایسته ای برای ورزش کشور به خصوص استان همدان و شهرستان اسدآباد در بازی ها آسیایی باشم.
این داور 36 ساله در سال 2012 به جمع داوران بین المللی بسکتبال پیوست و تاکنون در رقابت های مقدماتی جام جهانی، قهرمانی آسیا و غرب آسیا و نیز لیگ برتر کشور قضاوت های موفقی داشته است.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بسكتبال بازي هاي آسيايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۴۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل بود که خبری در خصوص قهرمانی یک ورزشکار در رشته فیتنس چلنج با وزن 118 کیلوگرم منتشر شد! البته این ورزشکار در زمان مسابقه 118 کیلو نبود و با حدود 6 ماه تمرین و کاهش وزن 35 کیلوگرمی توانسته بود آمادگی حضور در مسابقات داخلی و بین المللی را کسب کند.

سید مجید قریشی که سال گذشته در مسابقات جهانی قرقیزستان با 40 سال سن یک طلا و دو برنز در بخش های مختلف رشته فیتنس چلنج کسب کرد، دو مسابقه دیگر را هم در سال 1402 تجربه کرد. این ورزشکار که حالا با 73 کیلوگرم وزن و 45 کیلو کاهش وزن نسبت به آغاز ورزش خود، برای مسابقات بین المللی رومانی می شود، یک نقره در جام جهانی اسپانیا و دو برنز در مسابقات بین المللی ترکیه کسب کرد.

قریشی با اشاره به اتفاقاتی که سال گذشته برایش رخ داد، گفت: "سال فوق العاده ای را پشت سر گذاشتم و چندین مدال در مسابقات بین المللی و جهانی کسب کردم. من تازه انگیزه گرفته ام و در 41 سالگی می خواهم به خیلی از افراد به ویژه آنهایی که اضافه وزن دارند، ثابت کنم که هیچ وقت برای شروع کردن ورزش حتی در سطح قهرمانی دیر نیست."

وی که حالا به عرصه داوری هم ورود کرده، اضافه کرد: "در کنار ورزش توانستم دوره های داوری را هم پشت سر گذاشته و بعد از قبولی در تست های مدنظر دفترچه داوری بین المللی را هم بگیرم. دو هفته دیگر به رومانی می روم و آنجا هم به عنوان داور حاضر خواهم بود. حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2024 در مغولستان و قهرمانی جهان به میزبانی ایران هم از دیگر برنامه هایم برای سال جاری است."

دیگر خبرها

  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک