Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@05:20:18 GMT

عدم هزینه برخی ادارات در مسائل فرهنگی

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۷۵۰۱۹

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ امام جمعه شهر لیکک در جلسه فرهنگ عمومی شهرستان بهمئی با اشاره به ضرورت سرمایه گذاری در مسائل فرهنگی گفت: با توجه به نیاز جامعه امروزی و نشر فرهنگ اسلامی و بومی نیاز مبرم به هزینه کردن برای فرهنگ سازی در قالب پر کردن اوقات فراغت سالم جامعه هدف بسیار ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام افروغی افزود : هزینه کردن در مقوله فرهنگی در آینده به ایجاد جامعه ای سالم و با نشاط کمک فراوانی می‌کند و همه ادارات در زمینه فرهنگی اعتباراتی در اختیار دارند که کوتاهی در این زمینه نابخشودنی و خطاست.
امام جمعه شهر لیکک در ادامه گفت : سرمایه گذاری در بخش اوقات فراغت می‌تواند هزینه های ناشی از بزه کاری ها در جامعه را به نحو چشمگیری کاهش دهد و جامعه را به سمت رعایت اخلاق حسنه و شئونات اسلامی سوق دهد.
تجلیل از خبرنگاران ، پرداخت ماهیانه 100 هزارتومان از طرف هر کدام از ادرات و 200 هزار تومان از طرف بانکها بابت اجرای برنامه های فرهنگی به یک حساب مشخص، هماهنگی روابط عمومی ادارات با خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان برای برنامه ریزی برای پوشش خبری از قبل و با ارسال دعوت نامه، مشخص شدن یک دستگاه به عنوان متولی برنامه های اوقات فراغت برای جلوگیری از موازی کاری وتکرار برنامه ها، رعایت موارد بهداشتی در فضاهای فرهنگی به ویژه مدارس وسالن های ورزشی،نظارت بر کافه های فعال در سطح شهر توسط اداره اماکن، شبکه بهداشت ودستگاه های ذیربط جهت رعایت شوونات اسلامی و بهداشتی در این مکانها، تعطیلی کافه های فاقد مجوز و هنجار شکن ،برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف جهت پر کردن اوقات فراغت سالم نوجوانان و جوانان و همکاری ادارات جهت اعزام اردوهای فرهنگی در مورد وسایل نقلیه از مهمترین مصوبات این نشست بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه شهر لیکک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی‌گل ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی یک طرح آموزشی دانشگاه یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند.

وی با بیان اینکه قوانین و مقرراتی وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برای وی ایجاد نمی‌شود، گفت: همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

زلفی گل اظهار داشت: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌های و ظرفیت‌های استادان دانشگاه نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه یک عضو هیئت علمی باید نظم کلاس، و اخلاق حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، گفت: چنانچه یک عضو هیئت علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود و به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیئت‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

زلفی گل اظهار داشت: تعداد کمی از اساتیدی که در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند، بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند و خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

کد خبر 6089998

دیگر خبرها

  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگر را رعایت کنند
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • راه حل مسائل فرهنگی بازگشت به سیاست و سیاستگذاری
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام