Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@01:49:09 GMT

ساخت بیمارستان در بندرعباس دینی بر گردنم است

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۸۲۹۷۴

ساخت بیمارستان در بندرعباس دینی بر گردنم است

‌مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس ضمن تقدیر از سهام‌داران و هیئت‌مدیره پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس و استاندار هرمزگان برای حمایت‌هایی که از پروژه ساخت بیمارستان 270 تختخوابی مجتمع درمانی پیامبر اعظم(ص)، اظهار کرد: وقتی صنعتی به استانی وارد می‌شود، ایجاب می‌کند که منفعتی به آن استان برساند.

‌محمدعلی دادور در گفت‌وگو با ایسنا، ‌اضافه کرد: پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس در نزدیکی آبراه بین‌المللی تنگه هرمز، دریای عمان و خلیج‌فارس واقع‌شده است، واقعاً برای کشور ما زیبنده نیست در استانی که بیشترین مرز آبی را در کنار سواحل خلیج‌فارس و دریای عمان دارد، یک ملوان خارجی نیاز به یک پزشک یا مرکز درمانی پیدا کند و مجبور شود با زمان بیشتری فرد را به استانی دیگری منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیمارستان‌های موجود، جوابگوی مردم استان نیست، افزود: بنا بر پیشنهادی که استاندار هرمزگان مطرح کرد و مورد تائید هیئت‌مدیره قرار گرفت این کلنگ زنی را انجام دادیم؛ وقتی ما یک اشتغال مستمر، مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌کنیم نباید در حد ادعا باقی بماند و باید نقشی را ایفا کنیم.

مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس ادامه داد: همکاران و خانواده‌های همکارانم که سختی‌ها و مشقات و دور بودن از خانه را متحمل می‌شوند، باید بتوانند از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار باشند، از طرفی صنایعی که در استان کسب درآمد می‌کنند باید بتوانند از مزایایشان به استان چیزی برسانند.

وی اضافه کرد: همه این‌ها هم مسئولیت‌پذیری اجتماعی پالایشگاه را ارضا می‌کند هم نیازهای همکاران و خانواده‌های همکارانمان را پوشش می‌دهد و امیدوارم مردم استان را هم بتوانیم در این رضایتمندی شریک کرده و دین خود را به آن‌ها ادا کنیم.

دادور خاطرنشان کرد: بنده ساخت این بیمارستان را به‌عنوان یک دین به گردن خود حساب می‌کنم، چون هیئت‌مدیره این دین را به گردن بنده گذاشته تا بتوانیم جوابگوی محبت‌های مسئولین و مردم استان هرمزگان باشیم.

وی در خصوص ساخت اسکله ویژه پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس عنوان کرد: در این زمینه سه برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت داشتیم، برنامه اول این بود که بتوانیم انبار نفت خود را به‌وسیله خطوط ارتباطی پالایشگاه به اسکله‌های بندر شهید رجایی وصل کنیم، این کار انجام شد و الآن پالایشگاه برای صادرات فرآورده‌های خود می‌تواند از کشتی‌های ام آر سایز تا 35 – 40 هزار تن در اسکله‌های بندر شهید رجایی استفاده کند.

مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس ادامه داد: برنامه دوم این بود که بتوانیم از کشتی‌های ال آر سایز تا 90 تن در اسکله‌های بندر شهید رجایی استفاده کنیم، باید چند خط لوله می‌کشیدیم که خود را به اسکله فولاد وصل کنیم و از بخش دوم اسکله فولاد که استفاده آن‌چنانی از آن نمی‌شد استفاده کنیم تا بتوانیم لااقل فرآورده‌ها را تا تناژ 90 هزار تن ارسال کنیم.

دادور اضافه کرد: برنامه درازمدت ما ساخت دو پست اسکله 100 و 70 هزار تنی در بندر شهید رجایی است، الگوها در حال بررسی و مطالعه بوده ولی هنوز قطعی نشده است، شاید ساخت این دو اسکله با توجه به مسائل اخیر منتفی شود و اگر هم به نفع ما باشد و هم به نفع مجموعه دیگری خارج از پالایشگاه با نظر اعضای هیئت‌مدیره و سهامداران این کار را به‌صورت برد برد در اسکله مجموعه دیگری انجام دهیم چراکه در حال حاضر امکان ارسال فراورده هم در مقیاس‌های بزرگ و هم در مقیاس‌های متوسط را داریم و این کار در حال انجام است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بيمارستان منطقه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان

آفتاب‌‌نیوز :

کانال آشوراده به طول ۹ کیلومتر جزئی از مهمترین مسیر انتقال آب دریای خزر به خلیج گرگان است.

با بازگشایی کانال آشوراده و ورود آب دریا به خلیج گرگان، موانع مسیر منتهی به اسکله‌های تجاری و تفریحی مرتفع شد و شناورهای سبک می‌توانند به راحتی از اسکله‌ها در مسیر جزیره آشوراده تردد داشته باشند.

خلیج گرگان در خاک ایران واقع و از غرب به شرق کشیده شده‌است و درازای آن تقریباً ۶۰ کیلومتر و حداکثر پهنای آن نزدیک به ۱۲ کیلومتر و وسعت خلیج حدود ۴۰۰۰ هکتار است.

خلیج گرگان کم‌عمق است به‌طوری‌که با در نظر گرفتن بالاآمدگی آب، حداکثر عمق آن به ۴ متر می‌رسد و از غرب به شرق تا حوالی ضلع جنوبی آشوراده به عمق آب افزوده می‌شود.

این خلیج دو بندر دارد، بندر ترکمن در ساحل شرقی که در مداخل خلیج و در کنار آن قرار دارد و بندر گز نیز در ساحل جنوبی واقع شده‌است.

دیگر خبرها

  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست