Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@23:14:09 GMT

یک روز تابستان یکشنبه ۲۱ مردادماه روی صحنه نمی‌رود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۸۷۵۱۳

یک روز تابستان یکشنبه ۲۱ مردادماه روی صحنه نمی‌رود

نمایش «یک روز تابستانی» روز یکشنبه ۲۱ مردادماه مصادف با شهادت حضرت امام محمدتقی (ع) «جوادالائمه» در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه نمی‌رود. ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر اعلام کرده است به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام محمدتقی (ع) «جوادالائمه» نمایش «یک روز تابستانی» به کارگردانی پارسا پیروز فر و با بازی رضا بهبودی، پارسا پیروز فر و سوگل قلاتیان روز یکشنبه 21 مردادماه به صحنه نمی‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نمایش‌های «خاموشی دریا» به کارگردانی نیما دهقان و «بی تابستان» به کارگردانی امیررضا کوهستان و بعد از غروب شرعی روز یکشنبه 21 مرداد به ترتیب در ساعت‌های 21 و 21:30 در این مجموعه به صحنه می‌روند.

شایان‌ذکر از روز دوشنبه 22 مرداد و مطابق با جدول زمان‌بندی‌شده این مجموعه در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی به ترتیب نمایش‌های «یک روز تابستانی» در ساعت‌های 17 و 19 و «خاموشی دریا» در ساعت 21 و همچنین در سالن استاد سمندریان نمایش «بی تابستان» در ساعت‌های 19 و 21:30 اجراهای عمومی خود را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

R1369/P1356/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تماشاخانه ایرانشهر تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تماشاخانه ایرانشهر تئاتر تماشاخانه ایرانشهر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۷۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، لیلا بلوکات بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران پس از سال‌ها دوری از بازی در تئاتر، با نمایش «خارشتر» روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی به نویسندگی هدی آهنگر و کارگردانی سیدعلی موسویان و تهیه‌کنندگی وحید کریمی به‌زودی میزبان علاقه‌مندان خواهد شد.

از فعالیت‌های تئاتری لیلا بلوکات می‌توان به بازی در نمایش‌های «شکار مرغابی»، «رام کردن مرد سرکش»، «خرده جنایت‌های زن و شوهری»، «هفت عصر، هفتم پاییز»، «شیروانی داغ»، «ماسک»، «اولئانا»، «هوس و هفت دقیقه»، «روز سیاوش» و… اشاره کرد.

در نمایش «خارشتر» علاوه بر لیلا بلوکات دیگر بازیگران مطرح تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران نیز حضور دارند که اسامی آن‌ها و دیگر اطلاعات اجرا به‌زودی اعلام می‌شود.

تمرین‌های این نمایش آغاز شده و در حال گذراندن مراحل آماده‌سازی است.

کد خبر 6091061 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • اوقات شرعی یکشنبه، نهم اردیبهشت
  • قطعی موقت جریان برق در ۳ شهرستان گیلان
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد