Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ دکتر محمدحسین دهقانی گفت : بیمارستان شهید رهنمون یزد در 24 ساعت هفته به خدمات رسانی مشغول است و با کد (724) که مخصوص درمان بیماران با سکته مغزی حاد می باشد، در 24 ساعت شبانه روز آمادگی خدمت به اینگونه بیماران را دارد.

وی خاطرنشان کرد: ماهانه 12 تا 13 هزار نفر به اورژانس این بیمارستان مراجعه می کنند و چهار هزارو 500 خدمات سرپایی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میزان رضایت مراجعه کنندگان از خدمات بیمارستان را 72 درصد ذکر کرد و افزود: برخی از آنها تا 95 درصد هم ابزار رضایت کردند.

این متخصص بیهوشی تصریح کرد: بیمارستان شهید رهنمون در سال 1314 به صورت بهداری و با دارا بودن فقط بخش اطفال، فعالیت خود را آغاز کرد، بعد از انقلاب به نام فرخی، شاعر شهیر یزدی، نامگذاری شد و به دنبال آن در سال 63 به نام بیمارستان شهید دکتر رهنمون تغییر نام داد.

دکتر دهقان اضافه کرد: اورژانس سابق این مرکز درمانی، 20 تخت داشت و بخش گوش، حلق و بینی آن هم در همان زمان به بیمارستان شهید صدوقی منتقل شد.

وی گفت: ساختمان قدیم شامل بخش icu، ccu، ارتوپدی ، جراحی اعصاب و اورلوژی و اتاق عمل است.

به گفته وی ساخت بنای جدید بیمارستان با سفر مقام معظم رهبری در سال 86 به استان و از محل اعتبارات این سفر در دستور کار قرار گرفت و عملیات ساختمان جدید از سال 88 آغاز شد.

رییس بیمارستان شهید رهنمون یزد اظهار داشت: ساختمان جدید در هشت طبقه و 38 هزار متر مربع زیربنا ساخته و در 19 اسفندماه سال 95 افتتاح شد.

وی هزینه ساخت و تجهیز این بیمارستان را 160 میلیارد تومان اعلام کرد که هزینه بنای آن 75 میلیارد تومان و بقیه تجهیزات بیمارستان بود.

وی تعداد تخت های آی سی یو در بیمارستان جدید را 20 تخت و سی سی یو 16 تخت اعلام کرد و گفت: ضریب اشتغال تخت در استان بالای 75 درصد و در کشور حدود 71 درصد است .

دکتر دهقانی، همچنین تعداد تخت های اورژانس جدید را 28 تخت ذکر و خاطرنشان کرد: در اورژانس، بخش های آی سی یو ، اتاق عمل، رادیولوژی، اتاق سی تی آر، آزمایشگاه و بخش دیالیز مستقر است و بهترین مرکز دیالیز استان در این بیمارستان قرار دارد.

وی همچنین بخش فیریوتراپی ، ام آر آی ، سی تی اسکن ، رادیولوژی و سونوگرافی را از دیگر بخش های بیمارستان ذکر کرد و گفت: این بیمارستان از بخش زنان و زایمان و اقدامات تهاجمی قلبی برخوردار نیست .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب بیمارستان درمان مقام معظم رهبری یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر

شهریار افندیزاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران با بیان این مطلب تصریح کرد: با توجه به وجود گره‌های ترافیکی متعدد در معابر محلات حسین‌آباد و مبارک‌آباد، حد فاصل بزرگراه‌های امام علی (ع) و شهید صیاد شیرازی که رفت و آمد روزانه شهروندان را با مشکل و کندی همراه ساخته بود، مطالعات تخصصی در این باره انجام و راهکار‌های روان‌سازی ترافیک و برطرف کردن مشکلات یادشده مورد بررسی قرار گرفت.

افندیزاده گفت: در فرایند مطالعات مذکور، گزینه‌های مختلف ساماندهی ترافیکی این محدوده بررسی شد و بازگشایی یکی از معابر شرقی- غربی محلات اعلام شده به شبکه بزرگراهی برای تسهیل دسترسی ساکنین و تخلیه بهتر بار ترافیک خروجی از شبکه، مدنظر قرار گرفت.

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران ادامه داد: براساس نتایج مطالعات و جمع‌بندی اعضای کمیته شبکه معابر، اتصال خیابان جمالی به کندرو بزرگراه شهید صیاد شیرازی با رعایت اصول ایمنی و طرح هندسی مناسب به تصویب رسیده است.

 افندیزاده با بیان اینکه بهبود دسترسی شهروندان به ایستگاه متروی میدان هروی، تقلیل زمان پیمایش خودرو‌ها و کاهش نسبی آلاینده‌ها در محدوده از نتایج اتصال خیابان جمالی به کندرو بزرگراه شهید صیاد شیرازی خواهد بود، اعلام کرد: طرح یادشده، باعث روان شدن ترافیک در شبکه معابر محلات پیرامونی، خروج آسان‌تر خودرو‌ها از معابر محلی به بزرگراهی، کاهش بار ترافیکی درون شبکه‌ای و کاهش تاخیر و زمان تردد خودرو‌ها می‌شود.

گفتنی است کمیته شبکه معابر، از کمیته‌های تخصصی شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران است که با محوریت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران و حضور جمعی از صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف از جمله معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، پلیس راهور، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و مناطق مربوطه، تغییرات شبکه معابر شهری تهران را بررسی کرده و درباره نحوه مواجهه با مشکلات ترافیکی تصمیم‌گیری می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی در دست انجام است
  • اجرای طرح ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور